top article

Κόρη του Κώστα και της Μαρίνας Λαλιώτη, γεννήθηκε το 1983 στην Αθήνα. Σπούδασε στο Πάντειο Επικοινωνία & Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με κατεύθυνση στη Διαφήμιση και στις Δημόσιες Σχέσεις και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές Speech & Communication στο New York University. Για τη Νίκη Λαλιώτη το μεγαλύτερο σχολείο ήταν η ίδια η πόλη γιατί "η Νέα Υόρκη σου δίνει καταιγιστικά ερεθίσματα και είναι δίκο σου θέμα πώς θα τα μεταβολίσεις". Επιστρέφοντας στην Αθήνα, έπιασε αμέσως δουλειά: αρχικά σε μια εταιρία Branding & Στρατηγικής και από το 2007, στην Progressive, εταιρία Επικοινωνίας, Στρατηγικής & Reputation Management όπου είναι πλέον Associate Consultant. Παράλληλα, συνεργάζεται με ενδιαφέροντες και δημιουργικούς ανθρώπους σε ad hoc projects "που με μαθαίνουν και με εξελίσσουν". Είναι παντρεμένη και μαμά του Sarkozy, "ενός 5χρονου γαλλικού μπουλντογκ που έρχεται μαζί μου στο γραφείο, κολλάει στα πόδια μου όταν γράφω και που σιγά-σιγά ‘εξανθρωπίζεται’".

Γιατί επέλεξες αυτό το επάγγελμα;
Ως Σύμβουλος Επικοινωνίας νιώθω μπαλαντέρ. Μου αρέσει που η δουλειά μου δεν έχει καλούπι και ρουτίνα, είναι εξωστρεφής κι έχει στον πυρήνά της πολλές πληροφορίες. Κι ενώ στην αρχή η επικοινωνία με ενδιέφερε ως θεωρία, στη συνέχεια είδα και στην πράξη το νόημα και την επιρροή της στη ζωή, στην καθημερινότητα και στην αγορά.

Πότε εκτίμησες την αξία της επικοινωνίας;
Παρακολουθώντας τη δύναμη της πολιτικής επικοινωνίας και την απήχηση του μηνύματος. Από μικρή είχα άποψη για την εικόνα και το περιεχόμενο ακόμα και αν δεν είχα την απαραίτητη γνώση. Έτσι, όταν κατάλαβα ότι το ένστικτό μου είναι δουλειά για άλλους, θέλησα να το καλλιεργήσω για να το μάθω και να το ακολουθήσω επαγγελματικά.

Νιώθεις κάποιες φορές ότι οι Δημόσιες Σχέσεις ή το Marketing είναι στην εποχή μας πιο σημαντικά από το ίδιο το προϊόν;
Κανένα προϊόν αν δεν είναι καλό, δεν μπορείς να το φτιασιδώσεις επικοινωνιακά ώστε να έχει μακρόχρονη επιτυχία. Το μάρκετινγκ μπορεί να σε κάνει να το δοκιμάσεις, αλλά αν το προϊόν δεν είναι καλό, καμία εικόνα, κανένας ambassador και καμία προβολή δεν θα σε κάνει να το επιλέξεις και πάλι. Προσωπικά παραδέχομαι πολύ περισσότερο τις εταιρίες και τους ανθρώπους που δουλεύουν για να βγάλουν ένα αυθεντικό και ποιοτικό προϊόν παρά εκείνους που αρκούνται στο να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό brand χωρίς θέση, χρήση και νόημα.

Ένας επαγγελματίας που εκτιμάς απεριόριστα;
Την Ινώ Κωνσταντοπούλου, διευθύντρια του ιστορικού Πάνθεον και πρώτη εκδότρια του Madame Figaro στην Ελλάδα γιατί είναι μια γυναίκα με απίστευτη γνώση, γενναιοδωρία, ενέργεια και όρεξη για δουλειά, ζωή και προσφορά. Είναι μια διαφορετική, σπάνια γυναίκα.

Το mantra σου για να αντιμετωπίσεις μια δύσκολη μέρα;
Όσο δύσκολη και αν είναι, θα έχει ένα τέλος. Αυτό σκέφτομαι.

Σε φοβίζει το πέρασμα του χρόνου;
Έχω μόνιμα το αίσθημα ‘δεν πρόλαβα’. Ο χρόνος που περνά το εντείνει.

Τι αγαπάς και τι μισείς στην πόλη σου;
Αγαπώ τις εναλλαγές και τους συνδυασμούς της. Με ενοχλούν όταν οι άνθρωποι της πόλης είναι απαθείς για ό,τι συμβαίνει εντός της.

Συνέχεια στη σελίδα 2

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>