top article

Όλες πλέον γνωρίζουμε ότι αυτές οι γρήγορες ματιές στο κινητό ή το laptop λίγο πριν τον ύπνο, μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στην ποιότητα του. Αυτό που δε γνωρίζαμε όμως, είναι ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτή.

Όπως υποστηρίζει η δρ. Felice Gersh, "η μη διατήρηση ενός συγκεκριμένου προγράμματος ύπνου - ακόμη και με μικρές διακοπές, όπως το να κοιμάσαι αργά τα Σαββατοκύριακα - μπορεί να δημιουργήσει τελικά μία διαταραχή ύπνου".

Εξηγεί στην ουσία, ότι το εσωτερικό μας ρολόι είναι ρυθμισμένο ανάλογα με τη χώρα που ζούμε, και ανταποκρίνεται κάθε φόρα στην ανατολή του ηλίου δίνοντας την εντολή στο σώμα να ξυπνήσει. Αυτό τι σημαίνει; Ότι, πολύ απλά, καλό θα ήταν, να κοιμόμαστε σε μία φυσιολογική ώρα μέχρι και τις 12, ώστε να έχουμε την ευκαιρία ενός ολοκληρωμένου ύπνου που θα μας γίνει τελικά συνήθεια!

Άλλαξε λοιπόν λίγο το πρόγραμμα σου και προσπάθησε να μείνεις σε αυτό για να δεις τη ζωή σου να αλλάζει!

 

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>