top article

Αν μερικές φορές το άγχος σε κάνει να καταφεύγεις στα μαγαζιά να ξεχαστείς, μην ανησυχεί- δεν είσαι μόνη. Ωστόσο, μελέτες καταλήγουν στο ότι υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων που είναι περισσότερο δημοφιλείς στα πλαίσια αυτού του είδους shopping. 

Mια έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Journal of Consumer Research, κατέληξε στο όταν είναι αγχωμένοι, οι άνθρωποι τείνουν να αγοράζουν περισσότερα καθαριστικά προϊόντα. 

Το θέμα της έρευνας ήταν η σχέση μεταξύ της αίσθησης του ελέγχου και των αγορών. Οι μισοί από τους συμμετέχοντες κλήθηκαν να γράψουν ένα κείμενο για μια φορά όπου ένιωσαν ότι είχαν τον έλεγχο των πραγμάτων, ενώ οι άλλοι μισοί για μια φορά που δεν τον είχαν. Μετά τους ζητήθηκε να πάνε για ψώνια. 

Όπως αποδείχθηκε, όσοι αισθάνονταν ότι δεν είχαν τον έλεγχο αγόρασαν περισσότερα προϊόντα καθαρισμού για το σπίτι, απορρυπαντικά, εργαλεία, χαρτικά και γραφική ύλη. 

"Οι καταναλωτές συσχετίζουν αυτά τα προϊόντα με την αίσθηση της τάξης και της καθαριότητας και άρα είναι λογικό ότι αγοράζοντας αυτά προσπαθούν να επανακτήσουν την αίσθηση του ελέγχου και της επικείμενης επίλυσης των προβλημάτων τους", σημειώνουν οι υπεύθυνοι της έρευνας. "Αν βρεθείς με πολλά παραπάνω προϊόντα τέτοιου τύπου που δε χρειάζεσαι, ίσως αξίζει να προβληματιστείς αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη ζωή σου που σε άγχωσε τον τελευταίο καιρό". 

Φωτογραφία:Song of style

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>