top article

Είναι στιγμές που προσπαθούμε να βάλουμε τον εαυτό μας σε μια τάξη σκοπέυοντας να νιώσουμε όμορφα σωματικά και πνευματικά. Εμείς οι ίδιες, ωστόσο, είμαστε και πάλι εκείνες που με λάθος σκέψεις και φόβο πατάμε το snooze button στους στόχους μας.

Το να σκεφτόμαστε αρνητικά ή θετικά είναι θέμα επιλογής. Όταν κάνουμε θετικές σκέψεις δίνουμε τη δυνατότητα στον εαυτό μας να σκεφτεί λύσεις. Αντιθέτως, όταν απογοητευόμαστε κάνουμε εικόνα το χειρότερο σενάριο και δεν αφήνουμε κανένα περιθώριο εξέλιξης.

Όλες έχουμε βρεθεί σε στιγμές αδυναμίας, κάθε μια για τις δικές της ανησυχίες, περνώντας μέρες ή ολόκληρες εβδομάδες κλεισμένες στον εαυτό μας. Εξαιτίας τους γινόμαστε δυνατότερες και ωριμάζουμε. Ωστόσο, μας ωφείλουμε μια λύση.

Αυτό ισχύει για όλους τους τομείς της ζωής μας, όπως τη γυμναστική ή την ποιότητα των καθημερινών μας συνηθειών. Ακούω συχνά από γυναίκες δικαιολογίες που τις αποτρέπουν να κάνουν την αλλαγή που επιθυμούν στο σώμα τους. Παρακάτω αναφέρω τις πέντε πιο συνηθισμένες και δίνω ιδέες για πιο αισιόδοξο mindset.

1) Σκέφτεσαι: "Φοβάμαι να ξεκινήσω, νιώθω ό,τι θα βαρεθώ και θα τα παρατήσω"

Τι πρέπει να σκέφτεσαι: "Ανυπομονώ να βάλω κάτι καινούργιο στη ζωή μου. Θα προσπαθήσω να βρω το καλύτερο πρόγραμμα γυμναστικής για εμένα. Ένα καινούργιο χόμπυ που θα κάνω δώρο στον εαυτό μου και θα απολαύσω τη διαδρομή. Ευκαιρία να εκτονώνω με ωραίο τρόπο ευχάριστα ή δυσάρεστα συναισθήματα. Θα ξέρω ό,τι τα κατάφερα μόνη μου και θα το ωφείλω στον εαυτό μου"

Διάβασε περισσότερα στο Missbloom.gr

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>