top article

Αν δεν έχει συμβεί ήδη, σύντομα ο ένας μετά τον άλλο οι συνάδελφοί σου θα αρχίσουν να εμφανίζονται στο γραφείο κρατώντας χαρτομάντιλα, βήχοντας και ζητώντας κάτι για τον πονοκέφαλο. Αν θέλεις αυτό το χειμώνα να αποφύγεις να κολλήσεις κι εσύ τις ιώσεις που κυκλοφορούν σαν μύγες στους πολυσύχναστους χώρους, θα πρέπει να προνοήσεις και να ακολουθήσεις άμεσα αυτές τις συνήθειες:

Πλύνε συχνά τα χέρια σου

Ο πλέον αυτονόητος αλλά και ο πιο αποτελεσματικός κανόνας υγιεινής! Ισχύουν όλα αυτά που έχεις μάθει ήδη από το σχολείο, δηλαδή ότι θα πρέπει να πλένεις τα χέρια σου πολλές φορές μέσα στην ημέρα, με τρεχούμενο νερό και απλό σαπούνι, τρίβοντας σχολαστικά κάθε επιφάνεια για αρκετό χρόνο (τραγούδα από μέσα σου το Happy Birthday για να υπολογίσεις περίπου τη διάρκεια). Αν είσαι ήδη άρρωστη, απόφυγε να βήχεις καλύπτοντας το στόμα με την παλάμη σου (για να μη μεταφέρεις στα μικρόβια σε κάθε επιφάνεια που θα αγγίξεις αμέσως μετά), αλλά προσπάθησε να βήξεις μέσα στο μανίκι σου ή στο εσωτερικό του αγκώνα.

Κοιμήσου αρκετά

Ο ύπνος είναι απαραίτητος όχι μόνο για την ξεκούρασή σου αλλά και για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού. Έρευνες υποστηρίζουν ότι πρέπει να κοιμόμαστε τουλάχιστον εφτά συνεχόμενες ώρες κάθε βράδυ (όσοι κοιμούνται πέντε έως έξι έχουν τετραπλάσιες πιθανότητες να κρυολογήσουν).

Χαλάρωσε

Η σχέση ανάμεσα στο σώμα και το μυαλό είναι κάτι που θεωρείται πλέον δεδομένο και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για το ανοσοποιητικό, η ψυχολογική σου κατάσταση μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι στις περιπτώσεις χρόνιου στρες, το ανοσοποιητικό γίνεται λιγότερο ευαίσθητο στην κορτιζόλη -γνωστή και ως "ορμόνη του στρες"- με αποτέλεσμα ο οργανισμός να είναι πιο ευάλωτος στους ιούς. Βρες τον τρόπο που σε βοηθάει να μένεις χαλαρή και ξέγνοιαστη, είτε είναι διαλογισμός, είτε γιόγκα, τεχνικές αναπνοής ή οτιδήποτε άλλο.

Κάνε γυμναστική

Μπορεί το γυμναστήριο να είναι το τελευταίο μέρος όπου θέλεις να βρίσκεσαι ένα κρύο απόγευμα του χειμώνα, όμως είναι πολύ σημαντικό να είσαι δραστήρια εάν θέλεις να γλιτώσεις τη γρίπη και τα κρυολογήματα. Έρευνες έχουν δείξει ότι η μέτριας έντασης άσκηση ενισχύει το ανοσοποιητικό και μειώνει τις πιθανότητες να κρυολογήσουμε στο μισό! Ιδανικά, προσπάθησε να ασκείσαι για 30 λεπτά κάθε μέρα, ακόμα και κάνοντας έναν χαλαρό περίπατο.

Αντικατάστησε τον καφέ σου με πράσινο τσάι

Έρευνα του 2007 έδειξε ότι ένα συστατικό του πράσινου τσαγιού μειώνει αποτελεσματικά την εκδήλωση συμπτωμάτων κρυολογήματος.

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>