Μια ηλιόλουστη ανοιξιάτικη μέρα σε βάζει στο κλίμα -εκτός των άλλων- της προπόνησης. Το να φορέσεις τα αθλητικά σου, να βάλεις την αγαπημένη σου playlist και να αρχίσεις τη μέρα σου- ή το απόγευμα μετά τη δουλειά- με τρέξιμο, μοιάζει ιδανικό για τη σιλουέτα και τη διάθεσή σου. 

Ωστόσο, όταν μπαίνει ο χειμώνας, η θερμοκρασία πέφτει απότομα και αρχίζει να σκοτεινιάζει νωρίς, η προπόνηση γίνεται μια βαρετή διαδικασία στην οποία δεν θέλεις να υποβληθείς- ξαφνικά νιώθεις πιο κουρασμένη, δεν έχεις όρεξη και βρίσκεις δικαιολογίες για να το αποφύγεις. 

Αν όμως θέλεις να κρατήσεις το fitness στη ζωή σου, υπάρχουν 4 tips που μπορείς να ακολουθήσεις, ώστε να κινητοποιήσεις τον εαυτό σου προς την κατεύθυνση του γυμναστηρίου. 

'Άκου το σώμα σου

Το σώμα μας τείνει να είναι πολύ πιο σφιγμένο τους χειμερινούς μήνες, οπότε οι ανάγκες του αλλάζουν. Ξόδεψε περισσότερο χρόνο στο ζέσταμα και τις διατάσεις και δοκίμασε μια ηπιότερη μορφή άσκησης όπως η yoga, αν αισθάνεσαι ότι το χρειάζεσαι περισσότερο.

Αγόρασε καινούριο "εξοπλισμό"

Αν αγαπάς τη μόδα, θα γνωρίζεις πολύ καλά ότι τίποτα δε σε κινητοποιεί περισσότερο από τα ρούχα που μόλις αγόρασες. Διάλεξε ένα stylish sport- σετ για το γυμναστήριο, καινούρια sneakers ή ένα oversized φούτερ και θα ανυπομονείς να τα φορέσεις. 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη elsa hosk (@hoskelsa) στις

Πάρε μαζί μια φίλη σου

Ακόμη και όταν έμενε στο Λευκό Οίκο, η Michelle Obama είχε δηλώσει ότι διοργάνωνε συχνά ομαδικές προπονήσεις με τις φίλες της. Θέσε ένα κοινό στόχο με τη φίλη σου ή το σύντροφό σου και προσπαθήστε να μείνετε πιστοί σε αυτό. Έτσι, θα κινητοποιείτε ο ένας τον άλλο και θα πρέπει να λογοδοτήσετε όταν θέλετε να ακυρώσετε το ραντεβού σας. 

Δοκίμασε κάτι καινούριο

Ένας από τους λόγους που δεν έχεις όρεξη να πας στο γυμναστήριο μπορεί να είναι το ότι έχεις βαρεθεί τη ρουτίνα. Έχεις συνηθίσει στις ίδιες ασκήσεις, έχεις μάθει τρόπους να "κλέβεις" όταν κουράζεσαι και πάντα ξέρεις περίπου τι να περιμένεις. Δοκίμασε λοιπόν κάτι νέο. Αν έχεις συνηθίσει στα δυναμικά προγράμματα, μυήσου στον κόσμο της yoga και του διαλογισμού, ενώ αν αγαπάς το pilates, εξέπληξε τον εαυτό σου με ένα πιο δυναμικό πρόγραμμα όπως crossfit.