Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα σχετικά με τον ύπνο σου, υπάρχει ένας παράγοντας που είναι αρκετά πιθανό να επηρεάζει αλλά που ίσως δεν είχες φανταστεί. 

Όχι, δεν εννοούμε τα ζεστά καλοκαιρινά βράδια που δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς- αυτό συμβαίνει σε όλους-, αλλά τη θερμοκρασία που επικρατεί γενικότερα στο δωμάτιό σου κατά τη διάρκεια της νύχτας. 

Σύμφωνα με τον Dr. Christopher Winter, διευθυντή του κέντρου Charlottesville Neurology & Sleep Medicine στη Βιρτζίνια και συγγραφέα του βιβλίου The Sleep Solution: Why Your Sleep Is Broken and How to Fix It, η ιδανική θερμοκρασία δωματίου για ύπνο είναι μεταξύ 15 και 19 βαθμών.

Ο λόγος είναι απλός: η θερμοκρασία του σώματός μας πέφτει λίγο πριν κοιμηθούμε και αυτό μας προκαλεί την αίσθηση της κούρασης και της νύστας. Ένα δροσερό δωμάτιο θα επισπεύσει αυτή τη διαδικασία και θα βελτιώσει τον ύπνο σου για όλη τη νύχτα, αφού το σώμα σου δε θα πρέπει να αναπροσαρμόζεται διαρκώς σε μια αυξομειούμενη θερμοκρασία. 

Το να κοιμάσαι σε δροσερό δωμάτιο έχει και άλλα οφέλη όπως την απελευθέρωση μελατονίνης (που έχει αντιγηραντικές ιδιότητες) και την καύση περισσότερων θερμίδων (!).