top article

Πολλές φορές οι υποχρεώσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας σε επιβαρύνουν ψυχολογικά και σε κάνουν να αμελείς τον εαυτό σου. Παρακάτω θα διαβάσεις μερικές συνήθειες που με βοηθούν να μη χάνω τη φόρμα μου ακόμα και όταν δεν έχω χρόνο για γυμναστική. Ελπίζω να σε βοηθήσουν!

1) Περπάτα συχνότερα

Αν η δουλειά σου ή το ραντεβού σου είναι μια ή δύο στάσεις μακριά με τα ΜΜΜ ή λίγα μόλις λεπτά με το αυτοκίνητο προτίμησε το περπάτημα. Είναι μια ωραία στιγμή να χαλαρώσεις και να οργανώσεις την ημέρα σου. Προσωπικά, η διαδρομή μου γίνεται ακόμα πιο ευχάριστη με την αγαπημένη μου μουσική, ενώ παράλληλα χάνω θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνω.

2) Χρησιμοποίεισαι τις σκάλες

Μερικές από τις καλύτερες ασκήσεις ποδιών γίνονται με τη βοήθεια σκαλοπατιών. Εκμεταλλεύσου αυτό το γεγονός και περιόρισε τη χρήση του ασανσέρ. Αν νιώθεις ότι κουράζεσαι, προσπάθησε μέχρι εκεί που αντέχεις και την επόμενη εβδόμαδα δοκίμασε ξανά. Χωρίς να το αντιληφθείς, με την πάροδο του χρόνου, θα βελτιώσεις σημαντικά τη φυσική σου κατάσταση.

Διάβασε περισσότερα στο Missbloom.gr

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>