top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Πώς ήταν η Cindy Crawford όταν ήταν στην ηλικία της κόρης της, Kaia; Πώς ήταν η Cindy Crawford όταν ήταν στην ηλικία της κόρης της, Kaia;
  3. Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 | Οι ωραιότερες τσάντες της σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 | Οι ωραιότερες τσάντες της σεζόν
  4. Χειμώνας 2018: Έτσι συνδυάζεται το μάξι φόρεμα τώρα Χειμώνας 2018: Έτσι συνδυάζεται το μάξι φόρεμα τώρα
  5. To outfit με λίγα κομμάτια που η Sienna Miller φορά και ξανά φορά To outfit με λίγα κομμάτια που η Sienna Miller φορά και ξανά φορά
  6. Στασιμότητα: Ένας οδηγός επιβίωσης για να βάλεις ξανά τη ζωή σου σε "κίνηση" Στασιμότητα: Ένας οδηγός επιβίωσης για να βάλεις ξανά τη ζωή σου σε "κίνηση"
  7. Η οργάνωση ξεκινά από το σπίτι | Δέκα βήματα για να το πετύχεις Η οργάνωση ξεκινά από το σπίτι | Δέκα βήματα για να το πετύχεις
  8. H βασίλισσα Letizia λέει "ναι" στο φλοράλ το χειμώνα H βασίλισσα Letizia λέει "ναι" στο φλοράλ το χειμώνα
  9. Η Heidi Klum και άλλες Celebrities επιλέγουν Το Ελληνικό Brand Rien! Η Heidi Klum και άλλες Celebrities επιλέγουν Το Ελληνικό Brand Rien!
  10. Αυτό το παλτό είναι το fashion κομμάτι που βλέπουμε παντού στο Instagram Αυτό το παλτό είναι το fashion κομμάτι που βλέπουμε παντού στο Instagram
  11. O Karl Lagerfeld σχεδίασε το χριστουγεννιάτικο δέντρο του Claridge's O Karl Lagerfeld σχεδίασε το χριστουγεννιάτικο δέντρο του Claridge's
  12. Η Kate Middleton φόρεσε το κολιέ από πέρλες της βασίλισσας που είχε φορέσει και η Diana Η Kate Middleton φόρεσε το κολιέ από πέρλες της βασίλισσας που είχε φορέσει και η Diana
  13. Victoria's Secret Fashion Show '17: Όλα όσα συνέβησαν στη λαμπερή βραδιά Victoria's Secret Fashion Show '17: Όλα όσα συνέβησαν στη λαμπερή βραδιά
  14. Katy Perry-Gigi Hadid: Γιατί δε θα συμμετάσχουν στο show της Victoria's Secret; Katy Perry-Gigi Hadid: Γιατί δε θα συμμετάσχουν στο show της Victoria's Secret;

Θέλεις να αδυνατίσεις; Τότε δεν έχεις παρά να αλλάξεις μερικές πρωινές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις πιο εύκολα το στόχο σου!

Πρόσθεσε άπαχη πρωτεΐνη στο πρωινό σου

Δεν είναι μόνο ότι σε χορταίνει, αλλά η πρωτεΐνη βοηθάει επίσης να αυξήσεις τη μυική μάζα στο σώμα σου, κάτι που θα σε κάνει να καις περισσότερες θερμίδες, ακόμα και χωρίς να γυμνάζεσαι. Είναι σημαντικό να παίρνεις την πρωτεΐνη που χρειάζεσαι καθημερινά από άπαχες πηγές, όπως ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα ή όσπρια και όχι από κόκκινο κρέας και τυρί που περιέχουν πολλά λιπαρά. Έχε υπόψη ότι χρειάζεσαι περίπου 1 γραμμάρια άπαχης πρωτεΐνης για κάθε κιλό τους σωματικού σου βάρους, δηλαδή μια γυναίκα 60 κιλών πρέπει να καταναλώνει περίπου 60 γραμμάρια.

Κλείσε την τηλεόραση όταν τρως πρωινό

Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν παρακολουθούμε τηλεόραση ενώ τρώμε τείνουμε να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες τροφής, όχι μόνο επειδή ξεχνιόμαστε και συνεχίζουμε να τρώμε ασυναίσθητα, ακόμα κι όταν έχουμε χορτάσει, αλλά και επειδή ο ήχος που έρχεται από την οθόνη μάς εμποδίζει να ακούμε τους ήχους που κάνουμε καθώς μασάμε -κάτι που θα μας βοηθούσε να τρώμε λιγότερο. Οι επιστήμονες το ονομάζουν "cranch effect" και έχουν παρατηρήσει ότι οι συμμετέχοντες σε σχετικές έρευνες έφαγαν λιγότερα τραγανά σνακ όταν τα κατανάλωναν φορώντας ακουστικά που απομόνωναν κάθε ήχο παρά όταν άκουγαν παράλληλα δυνατή μουσική.

Κάνε κάτι που σε χαλαρώνει

Είτε αυτό είναι γιόγκα είτε μια βόλτα με το σκύλο σου, είναι σημαντικό να ξεκινάς τη μέρα σου όσο πιο χαλαρή γίνεται. Διαφορετικά, τα αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης θα κάνουν τον οργανισμό σου να συσσωρεύει κιλά γύρω από την κοιλιά.

Κάνε γυμναστική (αλλά διάλεξε διαφορετικό είδος κάθε μέρα)

Σίγουρα έχεις ακούσει ειδικούς να ισχυρίζονται ότι οι ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης είναι πιο σημαντικές από την αεροβική... Κι άλλους εξίσου διακεκριμένους ειδικούς να υποστηρίζουν με σθένος το αντίθετο. Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες, η ιδανική επιλογή είναι ένας συνδυασμός τους! Φτιάξε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που να περιλαμβάνει τόσο ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης όσο και αεροβικές και εμπλούτισέ το με μερικές προπονήσεις HIIT, που είναι ένα είδος γυμναστικής ιδιαίτερα αποτελεσματικό για να αντιμετωπίσεις το λίπος στην κοιλιά.

Ασχολήσου με το μεσημεριανό σου

Πριν φύγεις από το σπίτι, φρόντισε να πάρεις μαζί σου κάτι για να φας το μεσημέρι. Εάν πάλι συνήθως παραγγέλνεις κάτι για φαγητό στο γραφείο, γνωρίζεις ήδη ότι είναι πολύ πιο πιθανό να υποκύψεις και να πάρεις πίτσα ή σουβλάκι όταν αρχίσεις να σκέφτεσαι τι να φας όταν θα έχεις ήδη πεινάει. Γι' αυτό ρύθμισε το ξυπνητήρι στο κινητό σου να χτυπήσει μία ώρα πριν την ώρα που συνήθως τρως για να κάνεις μια πιο υγιεινή επιλογή.

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>