Αν η πρωινή ρουτίνα σου δε φαίνεται να σου ταιριάζει, let it be και δες πού σε "πηγαίνει" το πρωινό. Εμείς έχουμε να σου προτείνουμε 5 tricks για να σε βοηθήσουμε. 

 

Προσπάθησε να ξυπνάς μαζί με τον ήλιο

Αντί το πρώτο πράγμα που ακούς κάθε πρωί να είναι το ξυπνητήρι, δες πώς θα αντιδράσει το σώμα σου, αν προσπαθήσεις να ξυπνήσεις με την ανατολή. Σίγουρα είναι μια συνήθεια πιο "ευγενική" για το σώμα σου και θα σε γεμίσει ενέργεια. 

Αν θέλεις να τσεκάρεις το Snapchat, τσέκαρε το Snapchat

Το να ελέγχεις τα μέιλ σου στα πρώτα δευτερόλεπτα που ξυπνάς, πράγματι, δεν είναι και η ωραιότερη ιδέα, αλλά αν απολαμβάνεις το scrolling στα social media το πρωί, τότε... just do it. Δώσε στον εαυτό σου μερικά λεπτά (μόνο) και έπειτα σήκω από το κρεβάτι. Ακόμα; 

Επίλεξε για πρωινό ό,τι σου μοιάζει πιο σωστό

Αυτό σημαίνει πως μερικές μέρες θέλεις να πιεις ένα smoothie με πολλά φρούτα και λαχανικά, ενώ άλλες μέρες προτιμάς ένα γρήγορο και εύκολο τοστ. Δώσε στον εαυτό σου εναλλακτικές για το πρωινό σου! Πρωινό με βρώμη: 4 συνταγές με λιγότερες από 400 θερμίδες.

Επαναπροσδιόρισε την πρωινή άσκηση 

Αν το πρωινό μάθημα της γιόγκα καταλήγει να γίνεται "πρέπει" που σε αγχώνει για να προλάβεις τη συνέχεια της ημέρας σου, τότε ίσως η γυμναστική δεν ταιριάζει στην πρωινή σου ρουτίνα και αυτό δεν είναι κακό. Κάνε μια βόλτα στο μεσημεριανό διάλειμμα σου ή μια δραστηριότητα το απόγευμα. 

Κάνε το wellness (σου) ευέλικτο

Με όλα τα άρθρα περί wellness που υπάρχουν εκεί έξω, ίσως, νιώσεις κάπως... απογοητευμένη που δεν έχεις ένα τέλεια οργανωμένο πρωινό. Μη νιώθεις άσχημα αν ο διαλογισμός δεν σου αρέσει. Δεν ταιριάζει σε όλους. Ανακάλυψε τις πρακτικές που ταιριάζουν αποκλειστικά σε σένα - αυτό μπορεί να μεταφράζεται σε μια βόλτα με το σκύλο σου ή στο να κρατάς ημερολόγιο.