top article

Το νερό είναι το πιο υποτιμημένο "όπλο" που διαθέτουμε για να εξασφαλίσουμε καλή υγεία. Ανάμεσα στα οφέλη του περιλαμβάνονται από την αποτοξίνωση του δέρματος μέχρι την πρόληψη των πονοκεφάλων! Όταν πίνουμε όσο νερό χρειάζεται ο οργανισμός μας, νιώθουμε ότι έχουμε ενέργεια και ευεξία. Πώς θα ξέρουμε όμως πόσο νερό πρέπει να πιούμε;

Σύμφωνα με τους ειδικούς της κλινικής Mayo, ο γενικός κανόνας είναι ότι οι άντρες θα πρέπει να πίνουν περίπου 13 φλιτζάνια νερό την ημέρα (περίπου 3 λίτρα) και οι γυναίκες περίπου 9 φλιτζάνια (γύρω στα 2 λίτρα). Υπάρχει όμως ένας τρόπος να μάθεις ποια είναι η ιδανική ποσότητα για σένα, ανάλογα με το βάρος και την ηλικία σου. Να πώς θα βρεις:

  • Πολλαπλασίασε το βάρος σου σε κιλά με...

    ...40, αν είσαι μικρότερη από 30 ετών

    ...35, αν είσαι μεταξύ 30 και 55 ετών

    ...30, αν είσαι πάνω από 50 ετών.

  • Διαίρεσε το αποτέλεσμα της προηγούμενη πράξης με 28

  • Διαίρεσε το νούμερο που βρήκες με 35. Αυτός ο αριθμός είναι τα λίτρα νερού που πρέπει να πίνεις.

Ωστόσο, το βάρος και η ηλικία δεν είναι οι μόνοι παράγοντες που καθορίζουν την ποσότητα του νερού που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου. Εάν γυμνάζεσαι, για παράδειγμα, θα πρέπει να πίνεις περισσότερο. Σύμφωνα με το Αμερικάνικο Κολέγιο Αθλητιατρικής, χρειάζεσαι περίπου 300 ml επιπλέον νερό για κάθε μισή ώρα γυμναστικής.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>