top article

"Καθώς τα οιστρογόνα μειώνονται, οι υποδοχείς στο στομάχι αποκτούν μεγαλύτερη δύναμη και αρχίζεις να παίρνεις βάρος στη μέση και την κοιλιά" εξηγεί η Pamela Peeke, MD, συγγραφέας του Fight Fat After Forty. Και αυτό ενώ ο μεταβολισμός σου συνεχίζει να μειώνεται κατά 1-2% επιπλέον από τη δεκαετία των 30, όπως και η αυξητική ορμόνη (σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνιας βρέθηκε πως στα 45 η ποσότητά της είναι περίπου η μισή συγκριτικά με τα 25).

Τι να κάνεις τώρα για επίπεδους κοιλιακούς:

-Δεν μπορείς να κάνεις πολλά για την απώλεια των οιστρογόνων, αλλά ένας σίγουρος τρόπος για να ενισχύσεις την παραγωγή της αυξητικής ορμόνης είναι να τα δίνεις όλα στο γυμναστήριο. "Τα μέτρια προς υψηλής έντασης προγράμματα με πολλαπλά σετ, πολλές επαναλήψεις, μικρά διαστήματα ξεκούρασης και ασκήσεις που στοχεύουν πολλές μεγάλες μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα προκαλούν αντίδραση στην παραγωγή της αυξητικής ορμόνης" σχολιάζει ο Nicholas Ratamess, PhD, καθηγητής Επιστημών υγείας και άσκησης στο New Jersey College.

-Γυμνάσου με υψηλή ένταση τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα για 30 λεπτά. Σε ανάλυση έρευνας στο Journal of Applied Physiology διαπιστώνεται πως σε γυναίκες 25-43 ετών η τακτική αεροβική άσκηση υψηλής έντασης είχε ως αποτέλεσμα το διπλασιασμό της έκκρισης της αυξητικής ορμόνης σε διάστημα 24 ωρών.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>