top article

Τα όμορφα, γραμμωμένα πόδια είναι κάτι που κάθε γυναίκα θα ήθελε να έχει. Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες από εμάς θεωρούμε ότι οι μηροί μας είναι αρκετά πιο "ογκώδεις" από ό,τι θα θέλαμε για να κυκλοφορήσουμε γεμάτες αυτοπεποίθηση φορώντας μίνι φούστες και καυτά σορτσάκια. Εάν δεν είσαι από εκείνες που κάνουν καθημερινά άρσεις θανάτου με πολλά κιλά στη μπάρα, οπότε το φούσκωμα οφείλεται στη διόγκωση των μυών, ο "ένοχος" δεν είναι άλλος από το λίπος που επικάθεται σαν στρώμα πάνω στους τετρακέφαλούς σου, κάνοντάς τους να δείχνουν πληθωρικοί. Τα καλά νέα; Μπορείς να κάνεις τα πόδια σου να δείχνουν πιο λεπτά, αρκεί να υιοθετήσεις μερικές καινούριες συνήθειες στο πρόγραμμα της γυμναστικής και της διατροφής σου!

Ξεκίνα Pilates

Ό,τι είδους γυμναστική κι αν κάνεις, φρόντισε να προσθέσεις δυο-τρεις συνεδρίες Pilates την εβδομάδα. Το Pilates ενδυναμώνει τους μυς και τους κάνει να δείχνουν πιο μακριοί, ενώ διορθώνει τυχόν ανισορροπίες που μπορεί να υπάρχουν στο μυικό σύστημα. Οι τετρακέφαλοι λεπταίνουν όχι μόνο χάρη στις ασκήσεις που εστιάζουν σ' αυτούς αλλά και επειδή πρέπει να συσπώνται διαρκώς προκειμένου να κρατήσουν σφιχτούς τους μυς της κοιλιάς και των γλουτών, σταθεροποιώντας τον κορμό -κάτι που αποτελεί βασική αρχή του Pilates. Επιπλέον, καθώς ισχυροποιείται ο κορμός μειώνεται η επιβάρυνση που προκαλεί το συνολικό βάρος του σώματος στα πόδια στις καθημερινές δραστηριότητες.

Κάνε περισσότερη αερόβια άσκηση

Αερόβια είναι η γυμναστική που αυξάνει τους παλμούς της καρδιάς, αυξάνοντας παράλληλα το μεταβολικό ρυθμό, επιτρέποντας στον οργανισμό να καίει περισσότερες θερμίδες. Έτσι, θα καταφέρεις να κάψεις και το λίπος που έχει συγκεντρωθεί στους μηρούς, κάνοντάς τους να δείχνουν παχιοί, ακόμα κι αν είναι γραμμωμένοι. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να προσθέσεις πέντε φορές την εβδομάδα αερόβια άσκηση μέτριας έντασης διάρκειας 45 λεπτών ή 30 λεπτών εάν επιλέξεις να αυξήσεις την ένταση.

Μείωσε τις θερμίδες που καταναλώνεις

Ο πιο σίγουρος τρόπος να μειώσεις το λίπος και να αδυνατίσεις τα πόδια σου είναι να παίρνεις λιγότερες θερμίδες από αυτές που καις. Προσοχή όμως! Δεν πρέπει να το παρακάνεις! Για να χάσεις βάρος με ασφάλεια, θα πρέπει να μειώσεις κατά 3,500 τις θερμίδες που λαμβάνεις στη διάρκεια της εβδομάδας. Αυτό σημαίνει ότι αρκεί να μειώσεις τις θερμίδες που παίρνεις κατά 500 την ημέρα, κάτι που μπορείς να κάνεις σχετικά εύκολα περιορίζοντας τις ποσότητες των γευμάτων σου ή κόβωντας εκείνον τον απογευματινό frappuccino και τα κοκτέιλ!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>