top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Kate Moss: Βρήκαμε τις μπότες της στην οικονομική εκδοχή τους Kate Moss: Βρήκαμε τις μπότες της στην οικονομική εκδοχή τους
  3. Blake Lively: Πώς δημιούργησε το faux καρέ look της για μια εμφάνιση; Blake Lively: Πώς δημιούργησε το faux καρέ look της για μια εμφάνιση;
  4. Αυτό το παντελόνι θα αντικαταστήσει τα skinny jeans σου για φέτος Αυτό το παντελόνι θα αντικαταστήσει τα skinny jeans σου για φέτος
  5. Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 | Οι ωραιότερες τσάντες της σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 | Οι ωραιότερες τσάντες της σεζόν
  6. Χειμώνας 2018: Έτσι συνδυάζεται το μάξι φόρεμα τώρα Χειμώνας 2018: Έτσι συνδυάζεται το μάξι φόρεμα τώρα
  7. Στασιμότητα: Ένας οδηγός επιβίωσης για να βάλεις ξανά τη ζωή σου σε "κίνηση" Στασιμότητα: Ένας οδηγός επιβίωσης για να βάλεις ξανά τη ζωή σου σε "κίνηση"
  8. To outfit με λίγα κομμάτια που η Sienna Miller φορά και ξανά φορά To outfit με λίγα κομμάτια που η Sienna Miller φορά και ξανά φορά
  9. Η οργάνωση ξεκινά από το σπίτι | Δέκα βήματα για να το πετύχεις Η οργάνωση ξεκινά από το σπίτι | Δέκα βήματα για να το πετύχεις
  10. H βασίλισσα Letizia λέει "ναι" στο φλοράλ το χειμώνα H βασίλισσα Letizia λέει "ναι" στο φλοράλ το χειμώνα
  11. Η Heidi Klum και άλλες Celebrities επιλέγουν Το Ελληνικό Brand Rien! Η Heidi Klum και άλλες Celebrities επιλέγουν Το Ελληνικό Brand Rien!
  12. Αυτό το παλτό είναι το fashion κομμάτι που βλέπουμε παντού στο Instagram Αυτό το παλτό είναι το fashion κομμάτι που βλέπουμε παντού στο Instagram
  13. Katy Perry-Gigi Hadid: Γιατί δε θα συμμετάσχουν στο show της Victoria's Secret; Katy Perry-Gigi Hadid: Γιατί δε θα συμμετάσχουν στο show της Victoria's Secret;
  14. Κομψή ακόμη και στο σπίτι: Αυτή η νέα συλλογή σου δίνει τις πιο ωραίες ιδέες! Κομψή ακόμη και στο σπίτι: Αυτή η νέα συλλογή σου δίνει τις πιο ωραίες ιδέες!

Όλοι ξέρουν ότι το να χάσεις κιλά είναι δύσκολο. Όσοι τα καταφέρουν όμως θα διαπιστώσουν αργά ή γρήγορα ότι το να διατηρήσεις το καινούριο σου, μειωμένο βάρος είναι δυσκολότερα. Αρκεί να επιστρέψει κανείς στις διατροφικές συνήθειες που είχε πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα με το οποίο αδυνάτισε για να... ξαναβρεί τα "χαμένα" κιλά και μάλιστα με ρυθμό πολύ πιο γρήγορο από αυτόν με τον οποίο τα έχασε! Σύμφωνα μάλιστα με σχετικές έρευνες, το ποσοστό των ανθρώπων που ξαναπαίρνουν τα κιλά που έχασαν μετά από κάποια δίαιτα αγγίζει ακόμα και το 80%! Πώς λοιπόν θα εξασφαλίσεις ότι εσύ ανήκεις στη μειοψηφία όσων κατάφεραν να αποκτήσουν ένα καινούριο σώμα και να το διατηρήσουν για πάντα; Απλά, ακολούθησε τα εξής βήματα:

Ανέβα στη ζυγαριά μια φορά την εβδομάδα

Αν το κάνεις πιο συχνά απλά θα σε αγχώσει, αλλά αν το κάνεις πιο αραιά υπάρχει ο κίνδυνος να αρχίσεις να συσσωρεύεις κιλά χωρίς να το συνειδητοποιήσεις, κι όταν το καταλάβεις θα είναι πια αργά, με την έννοια ότι θα πρέπει να καταβάλεις ξανά μεγάλη προσπάθεια. Αντίθετα, εάν διαπιστώσεις ότι έχεις τσιμπήσεις μισό ή ένα κιλό είναι σχετικά εύκολο να το χάσεις ξανά απλά ρυθμίζοντας το πρόγραμμα της διατροφής σου για μερικές μέρες και φροντίζοντας να γυμνάζεσαι πιο συστηματικά.

Κινήσου όσο περισσότερο μπορείς

Η άσκηση δρα σωρευτικά στο σώμα που σημαίνει ότι δεν θα δεις τη διαφορά την ίδια μέρα, όμως είναι βέβαιο ότι σταδιακά θα χτίσεις μια πολύ πιο καλλίγραμμη σιλουέτα. Φρόντισε να μην περνάει μέρα χωρίς να γυμνάζεσαι έστω και λίγο, Όταν δεν μπορείς να πας στο γυμναστήριο, απλά κάνε έναν περίπατο το απόγευμα ή ανέβα στο σπίτι ή το γραφείο σου με τις σκάλες αντί να πάρεις το ασανσέρ (κάντο πολλές φορές μέσα στη μέρα).

Φάε κάθε μέρα πρωινό

Είναι ο ιδανικός τρόπος να διατηρείς το μεταβολισμό σου σε υψηλά επίπεδα και να αποφεύγεις το ενδεχόμενο να τρως πολύ στη διάρκεια της ημέρας. Προσοχή όμως! Θα πρέπει οι επιλογές σου και γι' αυτό το γεύμα να είναι υγιεινές! Διάλεξε ανάμεσα σε ένα μπολ βρόμη με γάλα και φρούτα, γιαούρτι με μέλι, αυγό βραστό ή ψωμί με λίγο φυστικοβούτυρο. Και μην ξεχνάς ότι το πρωινό σου είναι σημαντικό να περιέχει μια ικανή ποσότητα πρωτεΐνης.

Περιόρισε τις ποσότητες του φαγητού

Αυτό δεν σημαίνει ότι "απαγορεύεται" να απολαμβάνεις πού και πού ένα πλούσιο γεύμα -ακόμα και με γλυκό- όμως μη χρησιμοποιείς το επιχείρημα ότι πλέον έχεις το ιδανικό βάρος για το σώμα σου σαν δικαιολογία για να τρως υπερβολικά στην καθημερινότητά σου.

Βρες τρόπους να αντιμετωπίσεις στο στρες

Το άγχος είναι ένας ενόχους που συχνά ευθύνονται για το αυξημένο βάρος σε πολλούς ανθρώπους.

Διάβασε κι εδώ με ποιος τρόπους μας παχαίνει το στρες...

Έτσι, εάν είσαι από εκείνους που όταν στρεσάρονται πηγαίνουν κατευθείαν στο ψυγείο, δοκίμασε άλλους τρόπους για να χαλαρώνεις, όπως γιόγκα, διαλογισμό ή ένα ζεστό αφρόλουτρο ή μια βόλτα με μια φίλη.

Κράτησε ημερολόγιο

Καταγράφοντας κάθε μέρα τι τρως σε ένα μπλοκάκι ή στο τηλέφωνό σου θα είναι πολύ πιο εύκολο τόσο να αντισταθείς στους πειρασμούς όσο και να έχεις μια εικόνα του πόσο έχεις παρεκκλίνει από τις σωστές διατροφικές συνήθειες που πάσχισες τόσο για να αποκτήσεις.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>