top article

Μπορεί να είναι Ιούνιος, είναι όμως αρκετά πιθανό να βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή με μία ληγμένη συνδρομή γυμναστηρίου και ελάχιστο χρόνο. Έτσι η μόνη σου επιλογή βρίσκεται στο να ξυπνάς νωρίς το πρωί για λίγη πρωινή γυμναστική έξω στο δρόμο, όπως 1 ώρα τρέξιμο για παράδειγμα.

Τι γίνεται όμως τώρα που ο καιρός θα γίνεται όλο και πιο ζεστός; Υπάρχουν μερικές χρήσιμες συμβουλές που μπορούν να σε κάνουν να συνεχίσεις την αγαπημένη σου γυμναστική έξω, ακόμη και αν έχει ζέστη. Οπότε μην εγκαταλείπεις επειδή απλά ήρθε το καλοκαίρι, αλλά ανασύνταξε τις δυνάμεις σου και συνέχισε να διαβάζεις!

#1 Κάνε ένα κρύο ντους πριν τη γυμναστική

Μπορεί να αποτελεί χαλαρωτική συνήθεια, όμως σε αυτή την περίπτωση ένα κρύο ντους πριν βγεις έξω στη ζέστη θα ρυθμίσει και θα διατηρήσεις δροσερή τη θερμοκρασία του σώματος σου.

#2 Φόρα ανοιχτόχρωμα ρούχα σε loose γραμμή

Ωραία τα stylish αθλητικά κολάν που τόσο αγαπάμε όλο το χρόνο, όμως τώρα καλύτερα να τα ξεχάσεις. Οπότε άφησε τα μαύρα και στενά αθλητικά ρούχα στην άκρη, και προτίμησε κάτι πιο ελαφρύ που θα επιτρέπει στο σώμα σου να αναπνέει.

#3 Πάντα με αντηλιακό

Φυσικά με δείκτη προστασίας 30 και πάνω γιατί ποτέ δεν πρέπει να αποχωρίζεσαι το αντηλιακό σου!

#4 Πίνε πολύ νερό

Ήδη με το που ξυπνήσεις, καλό είναι να πιεις τουλάχιστον ένα ποτήρι νερό που θα κρατήσει ενυδατωμένο τον οργανισμό σου. Το νερό ακριβώς πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά από ένα πρόγραμμα γυμναστικής δε θα βοηθήσει με τον ίδιο τρόπο, αφού καλό είναι να είσαι ήδη ενυδατωμένη πολύ πριν ξεκινήσεις τη γυμναστική σου!

#5 Μίκρυνε το πρόγραμμα σου

Αν για παράδειγμα τρέχεις συνήθως 6χλμ, καλό θα ήταν με τόση ζέστη να επιλέξεις μικρότερες διαδρομές και λιγότερα χιλιόμετρα.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>