top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Πώς ήταν η Cindy Crawford όταν ήταν στην ηλικία της κόρης της, Kaia; Πώς ήταν η Cindy Crawford όταν ήταν στην ηλικία της κόρης της, Kaia;
  3. Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 | Οι ωραιότερες τσάντες της σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 | Οι ωραιότερες τσάντες της σεζόν
  4. Χειμώνας 2018: Έτσι συνδυάζεται το μάξι φόρεμα τώρα Χειμώνας 2018: Έτσι συνδυάζεται το μάξι φόρεμα τώρα
  5. To outfit με λίγα κομμάτια που η Sienna Miller φορά και ξανά φορά To outfit με λίγα κομμάτια που η Sienna Miller φορά και ξανά φορά
  6. Η οργάνωση ξεκινά από το σπίτι | Δέκα βήματα για να το πετύχεις Η οργάνωση ξεκινά από το σπίτι | Δέκα βήματα για να το πετύχεις
  7. H βασίλισσα Letizia λέει "ναι" στο φλοράλ το χειμώνα H βασίλισσα Letizia λέει "ναι" στο φλοράλ το χειμώνα
  8. H Michelle Dockery έκανε τον ωραιότερο συνδυασμό χρωμάτων που είδαμε τελευταία H Michelle Dockery έκανε τον ωραιότερο συνδυασμό χρωμάτων που είδαμε τελευταία
  9. Αυτό το παλτό είναι το fashion κομμάτι που βλέπουμε παντού στο Instagram Αυτό το παλτό είναι το fashion κομμάτι που βλέπουμε παντού στο Instagram
  10. After work: 5 τρόποι για να χαλαρώσεις άμεσα μετά τη δουλειά After work: 5 τρόποι για να χαλαρώσεις άμεσα μετά τη δουλειά
  11. O Karl Lagerfeld σχεδίασε το χριστουγεννιάτικο δέντρο του Claridge's O Karl Lagerfeld σχεδίασε το χριστουγεννιάτικο δέντρο του Claridge's
  12. Η Kate Middleton φόρεσε το κολιέ από πέρλες της βασίλισσας που είχε φορέσει και η Diana Η Kate Middleton φόρεσε το κολιέ από πέρλες της βασίλισσας που είχε φορέσει και η Diana
  13. Victoria's Secret Fashion Show '17: Όλα όσα συνέβησαν στη λαμπερή βραδιά Victoria's Secret Fashion Show '17: Όλα όσα συνέβησαν στη λαμπερή βραδιά
  14. Katy Perry-Gigi Hadid: Γιατί δε θα συμμετάσχουν στο show της Victoria's Secret; Katy Perry-Gigi Hadid: Γιατί δε θα συμμετάσχουν στο show της Victoria's Secret;

Όλοι ξέρουμε ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να χάσει κανείς βάρος είναι να μειώσει τις θερμίδες που προσλαμβάνει μέσω της τροφής. Ωστόσο, μερικοί το τραβάνε στα άκρα! Μια ισοθερμιδική δίαιτα, όταν μάλιστα συνδυάζεται με επιλογή τροφών που είναι φτωχές σε θρεπτικά συστατικά, είναι βέβαιο ότι θα επιβαρύνει τον οργανισμό. Εάν αναγνωρίζεις επάνω σου κάποια (ή και όλα) από αυτά τα σημάδια, τότε ξέρεις ότι πρέπει να τρως περισσότερο!

Αισθάνεσαι συνέχεια κουρασμένη

Οι θερμίδες προμηθεύουν τον οργανισμό με ενέργεια. Όταν δεν έχεις αρκετή, τότε δεν μπορείς να αντεπεξέλθεις στις καθημερινές υποχρεώσεις, γιατί το σώμα σου αξιοποιεί τις λίγες θερμίδες που παίρνει για τη λειτουργία των ζωτικών οργάνων, όπως ο εγκέφαλος και η καρδιά, και δεν μπορεί να προμηθεύσει με ενέργεια τους μυς σου, με αποτέλεσμα ακόμα και τα πιο απλά πράγματα να σου φαίνονται απίστευτα κουραστικά.

Έχεις δυσκοιλιότητα

Όταν τρως λιγότερο από όσο χρειάζεσαι, το γαστρεντερικό σου σύστημα διαμαρτύρεται και μάλιστα για δύο λόγους: πρώτον, δεν παίρνεις αρκετές φυτικές ίνες, που είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του. Και δεύτερον, είναι πολύ πιθανό να είσαι αφυδατωμένη, καθώς αγνοώντας τις ενδείξεις της πείνας συνήθως αγνοούμε και τις ενδείξεις της δίψας, προμηθεύοντας το σώμα μας με λιγότερο νερό από όσο έχει ανάγκη και για τα τακτικά ραντεβού στην τουαλέτα!

Πεινάς συνέχεια

Προφανώς πεινάς, αφού δεν τρως αρκετά! Σ' αυτή την περίπτωση, οι ορμόνες που είναι υπεύθυνες για το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού, δηλαδή η λεπτίνη, η γρελίνη και η χολεκυστοκινίνη, δεν παίρνουν ποτέ το σήμα ότι έχει γίνει η λήψη επαρκούς ποσότητας τροφής, ώστε να δώσουν με τη σειρά τους στο μήνυμα στον εγκέφαλο να σταματήσει να αναζητά φαγητό, με αποτέλεσμα να σε κάνουν να πεινάς όλη την ώρα.

Είσαι νευρική

Είναι γνωστό ότι... δεν είμαστε ο εαυτός μας όταν πεινάμε! Ένα μέρος αυτής της κακής διάθεσης προέρχεται από το γεγονός ότι στερούμαστε την απόλαυση ενός καλού γεύματος -κάτι που αποδεδειγμένα μπορεί να μας χαλάσει το κέφι. Όμως υπάρχει κι άλλος λόγος: όταν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα είναι χαμηλά -όπως συμβαίνει όταν το σώμα μας χρειάζεται τροφή- επηρεάζεται η επινεφρίνη, μια ορμόνη που γνωρίζουμε και με το όνομα αδρεναλίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για μια γενικευμένη αναστάτωση στην ψυχολογία μας.

Νιώθεις έντονη δίψα

Όταν δεν τρως αρκετά είναι πολύ πιθανό να στερείς από τον οργανισμό σου πολύτιμους ηλεκτρολύτες, δηλαδή μεταλλικά στοιχεία όπως το ασβέστιο, το νάτριο, το κάλιο και μαγνήσιο. Η δίψα είναι η πρώτη ένδειξη ότι τα επίπεδα των ηλεκτρολυτών είναι χαμηλότερα από τα φυσιολογικά. Είναι σημαντικό να πίνεις αρκετό νερό -εξάλλου δεν πρόκειται να σου προσφέρει έξτρα θερμίδες!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>