top article

Αν το πρωί που ξυπνάς, σκέφτεσαι ότι είναι καλύτερο να πιεις τον καφέ σου μετά το πρωινό σου τρέξιμο, ξανασκέψου το- το να αλλάξεις την καθημερινή ρουτίνα σου θα μπορούσε να οδηγήσει σε καλύτερη απόδοση.

Mια νέα μελέτη από ερευνητές του πανεπιστημίου του Σάο Πάολο που δημοσιεύτηκε στους New Υork Times, παρατήρησε την επίδραση χαπιών καφεϊνης 400 mg που δόθηκαν σε ποδηλάτες μία ώρα πριν την προπόνηση.

Σχεδόν όλοι τους είχαν καλύτερη επίδοση ανεξάρτητα με το αν έπιναν γενικότερα καφέ ή όχι στην καθημερινότητά τους- αντίθετα με κάποια παλιότερη μελέτη που υποστήριζε τις ευγεργετικές ιδιότητες του καφέ μόνο όταν ο οργανισμός είχε κάνει αποχή από την κατανάλωσή του για κάποιες μέρες. 

Μάλιστα, το αποτέλεσμα ισχύει το ίδιο για καφεϊνούχα ποτά όπως το το τσάι και το Red Bull. Τα 400 mg καφεϊνης ισούνται με 4 κούπες καφέ- την ασφαλέστερη ποσότητα που μπορεί να καταναλώνει ένας άνθρωπος σε μια μέρα. 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>