Oι μεγάλοι οίκοι καλλυντικών επαναλανσάρουν τα all time classic αρώματά τους.
Σε δύσκολες εποχής κρίσης υπάρχει μια τάση για επιστροφή σε σταθερές αξίες. Έτσι, φαίνεται πως οι γυναίκες μένουν πιστές σε κλασικά αρώματα που έχουν δοκιμαστεί στο χρόνο και έχουν αντέξει. Το Chanel No5, το Trésor της Lancôme, το Miss Dior είναι μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα. Οι εταιρείες φροντίζουν να κυκλοφορήσουν συλλεκτικές εκδόσεις ή να δημιουργήσουν μια πιο μοντέρνα διαφημιστική καμπάνια, δημιουργώντας θόρυβο γύρω από το άρωμα. Έτσι, το θρυλικό Trésor άλλαξε με πρόσωπο-πρέσβειρα την Ιζαμπέλα Ροσελίνι, πέρασε από την Κέητ Γουίνσλετ και κατέληξε 20 χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία με την Πενέλοπε Κρούζ.
Θάλεια Κεχρή

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>