Από Δευτέρα δίαιτα. Α'πό Σεπτέμβρη δίαιτα. Ότι κι αν μονολογούσαμε τον προηγούμενο καιρό ήρθε η ώρα να το κάνουμε πράξη.
Βήμα πρώτο; 5 εύκολες, γρήγορες, λαχταριστές και ιδανικές για το γραφείο ή για light βραδινό συνταγές, με το πολύ 3 υλικά η κάθε μία, για να μην έχουμε καμία δικαιολογία να τα παρατήσουμε.
Τονοσαλάτα: 1 τόνος σε λάδι, 3 κούπες ρόκα και χυμός μισού λεμονιού. Το αλάτι και το πιπέρι είναι προαιρετικά. Θερμίδες 245
Πίτσα με τορτίγια: 1 τορτίγια ολικής αλέσεως, 1/4 της κούπας τριμμένη ντομάτα με βασιλικό και 1/4 της κούπας μοτσαρέλα. Ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο περίπου 8 με 10 λεπτά. Θερμίδες 270
Σολομός με σως μουστάρδας: Για τη σως ανακατεύουμε 1 κ.σ. μέλι, 1 κ.σ. μουστάρδα Dijon και 1 κ.γ. ελαιόλαδο. Αλοίφουμε τον σολομό με το μείγμα αυτό και τον ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 8 λεπτά. Θερμίδες 280
Μανιτάρια με φέτα: Γεμίζουμε ένα μανιτάρι portobello με 1 κ.γ. ελαιόλαδο, ψηλοκομένο κολοκυθάκι και 1/3 του φλιτζανιού τριμμένη φέτα. Το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο μέχρι να ψηθεί, περίπου 15 λεπτά. Θερμίδες 228
Σαλάτα με κοτόπουλο: Σε ένα μπολ ανακατέψτε 1 φλιτζάνι κομμένο σε κύβους μαγειρεμένο στήθος κοτόπουλου, 1-1/2 φλιτζάνια ντομάτα και 1-1/2 φλιτζάνι φρέσκια μοτσαρέλα κομμένη σε κύβους. Θερμίδες 399