To θρυλικό ξενοδοχείο του Παρισιού σχεδίασε ένα πλήρες πρόγραμμα αποτοξίνωσης με προσωπικές θεραπείες και αναζωογονητικές συνταγές από τον σεφ Michel Roth.
Επιμέλεια: Μυρτώ Σημιτοπούλου

4 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ 4 ΑΣΤΕΡΩΝ
Εμπιστευόμαστε τους ειδικούς:
Με την άφιξή σου, οι συνεργάτες του Ritz Health Clubσχεδιάζουν το προσωπικόσου πρόγραμμα που μπορεί να περιλαμβάνει θεραπείες (χαμάμ, μασάζ) και δραστηριότητες (Πιλάτες, Swiss Ball, στρέτσινγκ, ή γυμναστική στην υπέροχη πισίνα του ξενοδοχείου).
Παίρνουμε ενέργεια:Το πρωινόπεριλαμβάνει δημητριακά χωρίς γλουτένη, ομελέτα από ασπράδια, φρέσκα φρούτα και χυμούς, και φυσικά, πράσινο τσάι. Βρίσκουμε τις ισορροπίες μας: Το μεσημέρι, ο βραβευμένος σεφ Michel Roth θέτει το ταλέντο του στην υπηρεσία της γραμμής μας με γευστικά λαχανικά (όπως τα «Λαχανικά από το Περιβόλι), ψάρια(όπως ο Βακαλάος στον Ατμό, με Μέλι, Τζίντζερ, Κουκιά και Φινόκιο) και φρουτώδη επιδόρπια(όπως το καρπάτσιο πορτοκαλιού).
Χαλαρώνουμε στο δείπνο:με τις απολαυστικές σούπες, τα ελαφριά πιάτα και τα βιολογικά χαλαρωτικά αφεψήματα.
(Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.ritzparis.com)

 

ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ

  • Πράσινο Τσάι: Έχει δέκα φορές μεγαλύτερη αντιοξειδωτική δράση από το μαύρο τσάι, χάρη στις πολυφαινόλες και τα φλαβονοειδή που περιέχει.

  • Ελαιόλαδο: Εάν πρέπει να επιλέξεις ένα και μόνο λάδι, αυτό είναι το ελαιόλαδο, πλούσιο σε αποτοξινωτικές πολυφαινόλες και βιταμίνη Ε. Ιδιαίτερα πλούσιο σε ωμέγα-3 και ωμέγα-6λιπαρά οξέα είναι και το λάδι canola (ελαιοκράμβης).

  • Τα σωστά μπαχαρικά:Ο αστεροειδής γλυκάνισοςγιατί βοηθάει στην πέψη. Ταιριάζει πολύ με το ψάρι, αλλά πίνεται και σαν αφέψημα. Η κανέλα, καθώς σύμφωνα με έρευνες έχει αντιγηραντικές ιδιότητες. Η συχνή της κατανάλωση ρυθμίζει ακόμα και τον γλυκαιμικό δείκτη, την ινσουλίνηκαι το αίσθημα της πείνας. Νοστιμίζει το γιαούρτικαι το άσπρο άπαχο τυρί. Και τέλος το κύμινο, για την υψηλή περιεκτικότητά του σε φώσφορο, κάλιο και χαλκό. Βάλε άφθονο σε έναν μύλο και χρησιμοποιήστε το χωρίς φειδώ στα ψάρια.

 

ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ

  • Λεμόνι: Ο βασιλιάς της αποτοξίνωσης. Το λεμόνι είναι αλκαλικόκαι καταπολεμά την οξύτητα που ταλαιπωρεί τον κυτταρικό σύστημα. Καταναλώσε το χυμό του το πρωί, νηστική, διαλυμένο σε ένα ποτήρι χλιαρό νερό, ώστε να μην διαταράξει τη φυσική θερμοκρασία του οργανισμού.

  • Ανανάς:Πλούσιος σε βιταμίνη C, β-καροτίνη και βιταμίνη Ε, ο ανανάς καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζεςπου καταστρέφουν τα κύτταρα. Κι όλα αυτά με ελάχιστες θερμίδες(μόλις 52θερμίδες ανά εκατό γραμμάρια).

  • Πράσινα λαχανικά:Το μπρόκολο, όλα τα είδη λάχανουκαι το αγγούριπεριέχουν αντικαρκινικές γλυκοσινολάτες και αντιοξειδωτική β-καροτίνη. Μπορείςνα τα εναλλάσσεις με αγκινάρες, σπαράγγιακαι πράσαπου είναι διουρητικά και απαλλάσσουν από τις βλαβερές τοξίνες.

  • Κόκκινα φρούτα:Το ρόδι (ολόκληρο ή σε χυμό) είναι το απόλυτοφυσικό καθαρτικό, τα κράνμπερι είναι αντιφλεγμονώδη, και γενικά όλα τα είδη μούρων έχουν ευεργετικά αποτελέσματα.

  • Ψάρια:Προτιμήστε κυρίως φρέσκες σαρδέλεςκαι σολομό, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, σελήνιο, ψευδάργυρο και χαλκό. Η μόνη προϋπόθεση είναι να είναι βιολογικάκαι να τα ψήνεις σε λαδόκολλα (χωρίς πρόσθετα λιπαρά). Κανονικά, η κατανάλωσή τους συστήνεται δύο φορές την εβδομάδα.Σε περιόδους αποτοξίνωσης όμως, μπορείτε να τα καταναλώνετε ακόμα και καθημερινά, καθώς οι πρωτεΐνες τους καταπολεμούν το αίσθημα της πείνας.

ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ

  • Βασιλικός:Είναι πλούσιος σε φλαβονοειδή, δηλαδή θρεπτικά συστατικά της οικογένειας των πολυφαινολών, με δράση ενάντια στους ιούς, στο σχηματισμό όγκων, στις φλεγμονές και στις αλλεργίες.

  • Μέντα:Έχει τις ίδιες ιδιότητες με τον βασιλικό. Καταναλώνεται και σαν αφέψημα, κατά προτίμηση ανάμεσα στα γεύματα καθώς επηρεάζει αρνητικά την απορρόφηση σιδήρου.

  • Άνηθος, πρασουλίδα, εστραγκόν: Νοστιμίζουν το φαγητό και βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης αλατιού (που προκαλεί κατακράτηση υγρών παρεμποδίζοντας έτσι την αποτοξίνωση).

 

ΦΡΟΥΤΟΧΥΜΟΣ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Υλικά για 1 μεγάλο ποτήρι - Προετοιμασία: 5 λεπτά

Εκτέλεση
Χτυπάμε στο μίξερ μισό μάνγκο, ένα αχλάδι και 300 ml χυμό κράνμπερι χωρίς ζάχαρη. Πίνουμε αμέσως.

ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ

Υλικά για 1 μερίδα - Προετοιμασία: 20 λεπτά - Ψήσιμο: 30 λεπτά

Εκτέλεση
Πλένουμε ½ μαρούλι romaine και τοποθετούμε τα φύλλα σε ένα πιάτο. Ψήνουμε στο ατμό ένα πορτοκαλί και ένα μοβ καρότο, ένα κόκκινο και ένα κίτρινο ραπανάκι και τα κόβουμε σε φέτες. Κόβουμε σε λωρίδες ένα ωμό μωβ καρότο και σε λεπτές ροδέλες ένα κόκκινο κι ένα κίτρινο ραπανάκι. Κόβουμε σε λεπτές λωρίδες 1/4 σέλινο. Ανακατεύουμε όλα τα λαχανικά και γεμίζουμε με το μείγμα τα φύλλα μαρουλιού. Περιχύνουμε με ένα κουταλάκι λάδι ηράνθεμου και με τον χυμό ενός πράσινου λεμονιού.

 

ΚΑΡΠΑΤΣΙΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΛΑ

Υλικά για 1 μερίδα - Προετοιμασία: 15 λεπτά

Εκτέλεση
Αφαιρούμε τη φλούδα από δύο πορτοκάλια και κόβουμε κάθε φέτα σε δύο λεπτά κομμάτια. Βράζουμε το χυμό 3 πορτοκαλιών με ένα κουταλάκι κανέλα σε σκόνη μέχρι ο όγκος του χυμού να μειωθεί στο μισό. Απλώνουμε τις καθαρισμένες φέτες σε ένα πιάτο και περιχύνουμε με τον βρασμένο χυμό.

ΒΑΚΑΛΑΟΣ ΣΤΟΝ ΑΤΜΟ, ΜΕ ΜΕΛΙ, ΤΖΙΝΤΖΕΡ, ΚΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΦΙΝΟΚΙΟ

Υλικά για 1 μερίδα - Προετοιμασία: 15 λεπτά -Ψήσιμο: 10 λεπτά

Εκτέλεση
Ανακατεύουμε 10 γραμμάρια τζίντζερ με 50 ml μέλι και ζεσταίνουμε σε χαμηλή φωτιά. Ψιλοκόβουμε δύο μικρά φινόκιο και τα αφήνουμε σε παγωμένο νερό. Ψήνουμε στον ατμό ένα φιλέτο βακαλάου (180 γραμ) για 5 λεπτά. Ψιλοκόβουμε και ζεματίζουμε ½ σέλινο. Ψιλοκόβουμε 10 γραμ. τζίντζερ κονφί. Τσιγαρίζουμε 50 γραμ. κουκιά μαζί με το σέλινο και το τζίντζερ και σερβίρουμε το μείγμα σε ένα πιάτο με τη βοήθεια μιας στρογγυλής φόρμας. Επάνω στα λαχανικά τοποθετούμε το φιλέτο βακαλάου και περιχύνουμε με τη σος μελιού. Σουρώνουμε το ψιλοκομμένο φινόκιο, το προσθέτουμε επάνω στο φιλέτο και πασπαλίζουμε με ένα κουταλάκι βαλσαμικό ξύδι.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>