Είτε θες να προσέξεις τη διατροφή σου και να χάσεις βάρος, είτε θες να κάνεις ένα μεγάλο καλό στην υγεία του οργανισμού σου, το να κόψεις τη ζάχαρη θα σε βοηθήσει όσο δεν φαντάζεσαι. Πάμε να δούμε πώς θα το καταφέρεις λίγο πιο εύκολα με τα παρακάτω 10 tips των ειδικών.

1. Κάνε το σιγά σιγά.
Αν έχεις συνηθίσει να πίνεις γλυκό τον καφέ σου, να ξεκινάς τη μέρα σου με muffins και να κλείνεις το γεύμα σου με λίγη σοκολάτα, το απότομο κόψιμο της ζάχαρης θα είναι μια σοκαριστική διαδικασία για το σώμα σου. Προσπάθησε να μειώνεις σταδιακά τις ποσότητες της ζάχαρης μέχρι να είσαι έτοιμη να την αποχωριστείς εντελώς.

2. Βάλε πρωτεΐνη στο πρωινό.
Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη έχουν τη δυνατότητα να μας προκαλούν κορεσμό για αρκετές ώρες και να αποτρέπουν τις λιγούρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ξεκίνα τη μέρα σου με λίγο γιαούρτι ή μια ομελέτα και άσε στην άκρη τα μπισκότα σοκολάτας.

3. Μάθε να διαβάζεις τις ετικέτες.
Σε περίπτωση που ως ζάχαρη μετράς μόνο αυτή που βάζεις στον καφέ σου, κάνεις λάθος. Τα περισσότερα επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης. Σε αυτά περιλαμβάνονται όλα τα αρτοσκευάσματα, τα αλλαντικά και πολλά αλμυρά σνακ. Η ζάχαρη είναι κρυμμένη ως γλυκόζη, σιρόπι γλυκόζης, σιρόπι καλαμποκιού στη πλειοψηφία των τυποποιημένων προϊόντων, οπότε μάθε να αποφεύγεις τα τρόφιμα που περιέχουν κάποια από αυτά τα συστατικά.

4. Πες όχι στα αναψυκτικά.
Ένα κουτάκι αναψυκτικού μαζί με το φαγητό σου, μπορεί να σου δώσει τόση ζάχαρη όσο ένα γλυκό. Απέφευγε τη κατανάλωση αναψυκτικών, ειδικά όσων έχουν ζάχαρη. Ακόμη και οι light ή green εκδόσεις τους όμως περιλαμβάνουν γλυκαντικά τα οποία σταδιακά θα σε κάνουν να επιθυμείς γλυκό, οπότε περιόρισε τα σε 1-2 κουτάκια την εβδομάδα.

Διάβασε περισσότερα στο savoirville.gr