Θέλεις να χάσεις βάρος αλλά δεν είσαι καθόλου σε mood για πείνα και στερήσεις; Έχουμε καλά νέα! Μπορείς να μειώσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις (και κατά συνέπεια, να αδυνατίσεις) χωρίς να χρειαστεί να τρως τη μισή ποσότητα ούτε να στερηθείς τη γεύση και την απόλαυση του φαγητού. Αρκεί να υιοθετήσεις κάποιες πολύ απλές διατροφικές συνήθειες, όπως:

- Βάλε λιγότερο κρέας στο πιάτο σου και αντικατάστησε την ποσότητα αυτή με περισσότερα λαχανικά. Είναι γεγονός ότι οι μυς σου χρειάζονται πρωτεΐνη για να τραφούν, όμως αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι πρέπει να φας ολόκληρο το στήθος ενός κοτόπουλου σε ένα γεύμα.

- Απόφυγε όλους τους τρόπους μαγειρέματος που αυξάνουν τις θερμίδες σε ένα φαγητό, χωρίς να προσθέτουν κάτι ιδιαίτερο σε γεύση. Προτίμησε το μαγείρεμα στη σχάρα, το γκριλ ή τον ατμό που σε γλιτώνουν από ένα σωρό θερμίδες.

- Αντικατάστησε τα παχυντικά συστατικά με άλλα που έχουν λιγότερες θερμίδες. Για παράδειγμα, αντί να μετατρέψεις μια απλή σαλάτα σε ενεργειακή βόμβα, προσθέτοντας ένα βουνό από μαγιονέζα, δοκίμασε μια σος από άπαχο γιαούρτι και μουστάρδα.

- Βρες πιο υγιεινούς τρόπους να προσθέτεις γεύση, αντί να βάζεις περισσότερο βούτυρο, αλάτι ή λάδι στο φαγητό σου. Επιλογές όπως τα μυρωδικά, τα μπαχαρικά, το σκόρδο, οι πιπεριές κ.ά. μπορούν να κάνουν θαύματα στην κουζίνα, ενώ έχουν ελάχιστες έως καθόλου θερμίδες.

- Χρησιμοποίησε μικρότερες ποσότητες από τροφές που είναι πολύ πλούσιες σε λιπαρά και θερμίδες, όπως το τυρί και τα αλλαντικά.