Λίγο οι αυξημένοι ρυθμοί στη δουλειά, λίγο η μέρα που όλο μικραίνει και η θερμοκρασία που πέφτει, δεν θέλει και πολύ να αρχίσεις να νιώθεις ότι δεν είσαι και στα καλύτερά σου! Εμπλούτισε τη διατροφή σου με τις τροφές που σου προτείνουμε και θα νιώσεις σύντομα τη διάθεσή σου να βελτιώνεται!

Πράσινο τσάι

Ερευνητές από το Κολέγιο Επιστήμης της Διατροφής του Πανεπιστημίου Northwest ανακάλυψαν ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μείωσε τον κίνδυνο απώλειας μνήμης και προβλημάτων που σχετίζονται με την καταστροφή των νευρώνων σε πειράματα με ποντίκια.

Μύδια

Περιέχουν βιταμίνη Β12 που βοηθάει τον εγκέφαλό σου να λειτουργεί σωστά, αλλά και σελήνιο, ψευδάργυρο και ιοδίνη, ισχοστοιχεία που εξασφαλίζουν καλή λειτουργία του θυρεοειδούς, ο οποίος επηρεάζει άμεσα τη διάθεση.

Λεμόνι

Σύμφωνα με Ιαπωνική έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Εναλλακτικής και Συμπληρωματικής Ιατρικής, και μόνο η μυρωδιά των εσπεριδοειδών, όπως το λεμόνι, μπορεί να ανεβάζει τη διάθεση.
Σπανάκι

Σύμφωνα με Ιαπωνική έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Εναλλακτικής και Συμπληρωματικής Ιατρικής, και μόνο η μυρωδιά των εσπεριδοειδών, όπως το λεμόνι, μπορεί να ανεβάζει τη διάθεση.
 
Λιναρόσπορος

Είναι πολύ πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βελτιώνουν τη διάθεση και φυτικές ίνες που εξασφαλίζουν καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, η οποία συνδέεται με την καλή ψυχολογία.
Φακές

Είναι πλούσιες σε σίδηρο και βιταμίνη Β6 που προσφέρουν ενέργεια, αλλά και σε πρωτεΐνη. Έρευνες έχουν δείξει ότι μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη συμβάλει στην αντιμετώπιση του άγχους και της κατάθλιψης.

Κολοκυθόσπορος

Αποτελούν μια από τις πιο πλούσιες τροφές σε τριπτοφάνη, ένα αμονοξύ που συμβάλει στην παραγωγή σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Επιπλέον, η τριπτοφάνη σε χαλαρώνει και βοηθάει στον ύπνο.

Μπανάνα

Αποτελεί εξαιρετική πηγή καλίου, το οποίο έχει διαπιστωθεί ότι μειώνει τα συμπτώματα του στρες και της κατάθλιψης.
Χαμομήλι

Εάν η αλλαγή της ώρας σε κάνει να δυσκολεύεσαι το βράδυ να κοιμηθείς δοκίμασε να πίνεις ένα φλιτζάνι πριν πέσεις για ύπνο. Θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς πιο εύκολα και επιπλέον να λειτουργείς καλύτερα την επόμενη μέρα.

Κοτόπουλο

Από τις καλύτερες τροφές όταν το ζητούμενο είναι η ευεξία, αφού περιέχει βιταμίνη Β6, κάλιο και ψευδάργυρο (όλες αυτές οι ουσίες βελτιώνουν τη διάθεση), μαζί με πρωτεΐνη που προσφέρει ενέργεια.

Μαύρη σοκολάτα

Το κακάο βελτιώνει άμεσα τη διάθεση και την κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο, κι έτσι σε κάνει να νιώθεις περισσότερη ενέργεια. Κατά συνέπεια, όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητα σε κακάο, τόσο καλύτερη είναι η σοκολάτα.

Κόκκινο κρασί

Ένα κοκτέιλ μπορεί να σε κάνει να ευθυμήσει για λίγη ώρα, όμως ένα ποτήρι κόκκινο κρασί μια στο τόσο θα σε βοηθήσει να νιώθεις καλά μακροπρόθεσμα. Η ρεσβερατρόλη που περιέχει έχει αποδειχτεί ότι βελτιώνει τη διάθεση (και μειώνει το λίπος στην κοιλιά).

Καρύδα

Ερευνητές του Πανεπιστημίου Γέιλ ανακάλυψαν ότι η καρύδα -εκτός από εξωτική γεύση- διαθέτει και νευροπροστατευτικές ίδιότητες, Δοκίμασε να πίνεις τον καφέ σου με γάλα καρύδας.

Γιαούρτι

Περιέχει περισσότερο ασβέστιο σε σχέση με το γάλα, κάτι που είναι σημαντικό για τη διάθεση αφού έχει διαπιστωθεί ότι η έλλειψη ασβεστίου συνδέεται με αγχώδη διαταραχή, κατάθλιψη, ευερεθιστότητα και αδύναμη μνήμη.

Παντζάρι

Περιέχει βεταΐνη, μια ουσία που προάγει την παραγωγή σεροτονίνης η οποία ονομάζεται και «ορμόνη της ευτυχίας». Επίσης, περιέχει φυλλικό οξύ που έχει αποδειχτεί ότι συμβάλει τόσο στην ψυχική όσο και στη σωματική υγεία.