Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής στις 16 Οκτωβρίου.

Εμείς σου παρουσιάζουμε 10 βασικές αρχές για υγιεινή διατροφή για καλύτερη υγεία και ζωή. Εάν τις μελετήσεις προσεκτικά και τις υιοθετήσεις, σύντομα θα μπορείς να δημιουργήσεις μόνη τις προσωπικές σου συνταγές, για να απολαμβάνεις όλη τη γεύση και την ποιότητα, χωρίς να ανησυχείς για τη σιλουέτα σου.

Θες υγιεινή διατροφή;

Αρχή 1η
Κατανάλωνε καθημερινά 8 ή περισσότερες μερίδες φρούτων και λαχανικών

(Μερίδα θεωρούνται: 1 ολόκληρος καρπός, 1 φλιτζάνι φρέσκο φρούτο ή λαχανικό κομμένο σε κομματάκια ή κύβους, 1/2 φλιτζάνι μαγειρεμένο λαχανικό ή από κονσέρβα, 30 γραμμάρια ξηρά φρούτα, 180-200 ml χυμός φρούτου ή λαχανικού.)

Πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες, τα φρούτα και λαχανικά αποτελούν τη βάση της Μεσογειακής Διατροφικής Πυραμίδας. Για να είσαι σίγουρη ότι προσλαμβάνεις αρκετές ποσότητες, να τα καταναλώνεις φρέσκα, κατεψυγμένα, ξηρά ή από κονσέρβα και, αντίθετα, να τα αποφεύγεις όταν είναι επεξεργασμένα ή με προσθήκη ζάχαρης.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr