top article

Ευχαριστούμε την  Ελένη Παπαγιαννίδου, MmedSci, Ph.D., κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Το να κόψεις τη συνήθεια της… υγρής ζάχαρης είναι ίσως ο πιο εύκολος δρόμος για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Ξέρεις ποια είναι τα καλύτερα ροφήματα για αδυνάτισμα;

Πρέπει να το παραδεχτείς: η διατροφή σου είναι υγρή και ζαχαρένια! Όχι, δε μιλάμε για τα πατατάκια που τρως αντί για δείπνο κάποιες ημέρες. Εννοούμε τις 400 θερμίδες κατά μέσον όρο την ημέρα που πίνεις με το… καλαμάκι. Μελέτη στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition έδειξε ότι περίπου το 37% των συνολικών ημερήσιων υγρών θερμίδων προέρχονται από ροφήματα με ζάχαρη.

Ροφήματα για αδυνάτισμα που μπορείς να πιεις άφοβα:

– Τσάι

Είναι το πιο δημοφιλές ρόφημα μετά το νερό παγκοσμίως. Δεν έχει θερμίδες, ενώ σε μελέτες έχει διαπιστωθεί ότι οι ενώσεις που εντοπίζονται στο πράσινο τσάι, γνωστές ως κατεχίνες, επιταχύνουν το μεταβολισμό μέχρι και για 24 ώρες – βοηθώντας σε να κάψεις περισσότερες θερμίδες. Όταν όμως προσθέτεις ζάχαρη, μειώνεις αυτά τα οφέλη για την υγεία σου.

– Καφές

Ο σκέτος είναι γεμάτος αντιοξειδωτικά και σχεδόν χωρίς θερμίδες. Εάν όμως σου αρέσει με ζάχαρη, καταναλώνεις 206 περισσότερες θερμίδες κατά μέσον όρο την ημέρα από αυτούς που τον πίνουν σκέτο. Δεν είσαι έτοιμη να αποχωριστείς τον καφέ με ζάχαρη και γάλα; Δοκίμασε σκέτο εσπρέσο ή γαλλικό καφέ με άπαχο γάλα. Εάν δε νιώθεις απόλαυση χωρίς γάλα και ζάχαρη, πρόσθεσέ τα σε μικρές ποσότητες ή προτίμησε εκδοχές με χαμηλά λιπαρά.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>