top article

Βρίσκεσαι μπροστά σε μια τεράστια gelateria στη Ρώμη κι αναρωτιέσαι πόσο κακό μπορεί να είναι να δοκιμάσεις δυο-τρεις-πέντε γεύσεις; Ή κάνεις ένα διάλειμμα από το shopping για καφέ και είσαι στο τσακ να τον συνοδέψεις με ένα αφράτο κρουασάν; Εδώ που τα λέμε, πόσο εγκρατής μπορεί να είναι κάποιος; Εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος -ή να διατηρηθείς στο βάρος που έχεις- ξέρεις ότι κάθε μπουκιά μετράει κι ότι οι περιττές θερμίδες δεν θα σε φορτώσουν μόνο με κιλά αλλά και με τύψεις. Γι' αυτό, πριν ενδώσεις στο τέταρτο κομμάτι πίτσα ή πριν αποφασίσεις να στερηθείς ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, και γενικά πριν αρχίσεις να τρως αυτό που βρίσκεται μπροστά σου, κάνε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σου:

  1. 1. Αυτό που πρόκειται να φάω είναι κάτι που θα με βοηθήσει να πετύχω τους στόχους που έχω βάλει σε ό,τι αφορά τη σιλουέτα μου; Αν η απάντηση είναι "ναι", μην το σκέφτεσαι άλλο, φάτο ελεύθερα!

  2. 2. Εάν η απάντηση στην προηγούμενη ερώτηση είναι όχι, σκέψου: Θα νιώθω τύψεις αργότερα αν το φάω. (Αν η απάντηση είναι όχι, μπορείς να το φας άφοβα).

  3. 3. Ακόμα κι αν δεν είναι κάτι που ξέρω ότι είναι καλό για το πρόγραμμα της διατροφής μου, τρώγοντάς το θα εμπλουτίσω τις γευστικές εμπειρίες μου; (Αν η απάντηση είναι όχι, μην το φας)

Η λογική είναι να μπορείς να βάζεις φρένο στον εαυτό σου πριν ξεφύγεις κι αρχίσεις να καταναλώνεις ό,τι βρεθεί μπροστά σου. Με τη στρατηγική αυτή, θα μπορείς να απολαμβάνεις πού και πού κάποιες τροφές επειδή κρίνεις ότι θα προσθέσουν κάτι σημαντικό σε μια συνολική εμπειρία αντί να κάνεις απερίσκεπτες επιλογές για τις οποίες λίγη ώρα αργότερα μετανιώνεις πικρά!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>