top article

Aπό τον Κωνσταντίνο Χαρδαβέλλα, διαιτολόγο-διατροφολόγο, σύμβουλο Ψυχικής Υγείας, nutrition coach (www.lovemykilos.com).


Οι δύο αρχές της σωστής δίαιτας: πρέπει να περιέχει λιγότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεσαι και πρέπει να καλύπτει όλες τις διατροφικές σου ανάγκες.


Το δεύτερο κομμάτι είναι και το δύσκολο. Κόβοντας θερμίδες, κόβεις απαραίτητα θρεπτικά συστατικά χωρίς τα οποία μπορεί να κάνεις κακό στην υγεία σου. Συγκεκριμένα, χωρίς αρκετές πρωτεΐνες θα αρχίσεις να χάνεις μυϊκή μάζα, κάτι που θα μειώσει τις αντοχές σου και, πιο σημαντικό, το μεταβολισμό σου. Εδώ είναι που το γιαούρτι έρχεται αν από μηχανής θεός να μας δώσει τη λύση.


▶ Πρωτεΐνες:  Ένα μέσο κεσεδάκι περιέχει 100-160 θερμίδες, ταυτόχρονα όμως σου δίνει από 8 μέχρι και 15 γρ. πρωτεΐνη. Οι διαφορές είναι μεγάλες, οπότε πάντα βλέπε στο πίσω μέρος τουπροϊόντος για να εξετάζεις το περιεχόμενό του. Να θυμάσαι: Θέλεις όσο περισσότερες πρωτεΐνες μπορείς με όσες λιγότερες θερμίδες γίνεται.


▶ Βιταμίνη Β12: Η μοναδική βιταμίνη που βρίσκεται μόνο σε φαγητά ζωικής προέλευσης. Εάν θέλεις να αφαιρέσεις το κρέας από τη διατροφή σου για ηθικούς λόγους ή για καλύτερη υγεία και μικρότερο βάρος, θα χρειαστεί να βρεις μια εναλλακτική πηγή βιταμίνης Β12. Το γιαούρτι είναι μια ιδανική λύση, αφού περιέχει περίπου 20% των ημερήσιων αναγκών σου σε 1 μόνο κεσεδάκι των 170 γραμμαρίων.


Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>