top article

To φθινόπωρο μόλις έφτασε και μαζί του φέρνει μια νέα σεζόν και μία νέα ευκαιρία για καινούρια ξεκινήματα και στόχους. Ανάμεσα σε αυτά και εκείνα που σχετίζονται με τη διατροφή σου. Αν νιώθεις πως η νέα εποχή που μόλις ήρθε αποτελεί και μια πολύ καλή ευκαιρία για την αλλαγή των διατροφικών σου συνηθειών (αφενός για να χάσεις τα έξτρα κιλά των διακοπών, αφετέρου για να αποκτήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής), σου έχουμε τους πέντε βασικούς κανόνες που θα πρέπει να πλαισιώσουν την ζωή σου, όσον αφορά στη διατροφή σου. 

ΟΧΙ στις επεξεργασμένες τροφές

Επέλεξε τροφές που είναι κοντά στη φυσική τους μορφή. Όσο λιγότερο επεξεργασμένες, τόσο πιο αβλαβείς και υγιεινές για τον οργανισμό σου. Προσπάθησε να βγάλεις από το πρόγραμμά σου αλλαντικά, junk food και γλυκά, μιας και περιέχουν κενές θερμίδες, συντηρητικά και μεγάλες ποσότητες αλατιού που σου προσθέτουν κιλά, δημιουργούν κατακράτηση υγρών και ρίχνουν τα επίπεδα λειτουργίας του μεταβολισμού σου. 

 

ΝΑΙ στην καθημερινή άσκηση

Απαραίτητη και βασική προϋπόθεση για την ακολούθηση ενός υγιούς διατροφικού προγράμματος αποτελεί και η φυσική άσκηση. Με τη βοήθειά της καις τις περιττές θερμίδες, αποτοξινώνεις γρηγορότερα τον οργανισμό σου, γεμίζεις με ενέργεια και ευεξία αλλά και βοηθάς κάθε σημείο και όργανο του σώματός σου να λειτουργεί με σωστότερο τρόπο. 

ΝΑΙ στα λαχανικά και τα φρούτα

Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι οι τροφές που πρέπει να κάνεις βάση της διατροφής σου, αν θέλεις ο οργανισμός σου να δουλεύει σαν ρολόι. Φρόντισε ΚΑΘΕ γεύμα ή σνακ σου να περιέχει οπωσδήποτε μια μερίδα φρούτου ή λαχανικού, καθώς οι φυτικές ίνες αποτελούν ένα βασικό συστατικό που είναι ευεργετικό για το σώμα σου. 

 

ΝΑΙ στα πολλά και συχνά γεύματα

Μην επιβαρύνεις το στομάχι και το πεπτικό σου σύστημα με μεγάλες μερίδες γευμάτων, που δυσκολεύεται να αποσυνθέσει και να χωνέψει και, στον αντίποδα, μην το αφήνεις πολλές ώρες άδειο. Αυτά είναι τα δύο μεγαλύτερα λάθη που απορρυθμίζουν για τα καλά το πεπτικό σου σύστημα.  Φρόντισε να κάνεις σταθερά 5 γεύματα τη μέρα, τρία κυρίως και δύο σνακ, προκειμένου να διατηρήσεις καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας σου τον μεταβολισμό σου μια "μηχανή" εν λειτουργία. 

ΝΑΙ στο πολύ νερό

Περίπου 1,5 λίτρων υγρών πρέπει να καταναλώνει ημερησίως ένας ενήλικος άνθρωπος. Προτίμησε το μεγαλύτερο μέρος της ποσότητας των υγρών αυτών να είναι το νερό, και φυσικά, απόφυγε αναψυκτικά και ποτά, που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>