top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Kate Moss: Βρήκαμε τις μπότες της στην οικονομική εκδοχή τους Kate Moss: Βρήκαμε τις μπότες της στην οικονομική εκδοχή τους
  3. Blake Lively: Πώς δημιούργησε το faux καρέ look της για μια εμφάνιση; Blake Lively: Πώς δημιούργησε το faux καρέ look της για μια εμφάνιση;
  4. Αυτό το παντελόνι θα αντικαταστήσει τα skinny jeans σου για φέτος Αυτό το παντελόνι θα αντικαταστήσει τα skinny jeans σου για φέτος
  5. Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 | Οι ωραιότερες τσάντες της σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 | Οι ωραιότερες τσάντες της σεζόν
  6. Χειμώνας 2018: Έτσι συνδυάζεται το μάξι φόρεμα τώρα Χειμώνας 2018: Έτσι συνδυάζεται το μάξι φόρεμα τώρα
  7. Στασιμότητα: Ένας οδηγός επιβίωσης για να βάλεις ξανά τη ζωή σου σε "κίνηση" Στασιμότητα: Ένας οδηγός επιβίωσης για να βάλεις ξανά τη ζωή σου σε "κίνηση"
  8. To outfit με λίγα κομμάτια που η Sienna Miller φορά και ξανά φορά To outfit με λίγα κομμάτια που η Sienna Miller φορά και ξανά φορά
  9. Η οργάνωση ξεκινά από το σπίτι | Δέκα βήματα για να το πετύχεις Η οργάνωση ξεκινά από το σπίτι | Δέκα βήματα για να το πετύχεις
  10. H βασίλισσα Letizia λέει "ναι" στο φλοράλ το χειμώνα H βασίλισσα Letizia λέει "ναι" στο φλοράλ το χειμώνα
  11. Η Heidi Klum και άλλες Celebrities επιλέγουν Το Ελληνικό Brand Rien! Η Heidi Klum και άλλες Celebrities επιλέγουν Το Ελληνικό Brand Rien!
  12. Αυτό το παλτό είναι το fashion κομμάτι που βλέπουμε παντού στο Instagram Αυτό το παλτό είναι το fashion κομμάτι που βλέπουμε παντού στο Instagram
  13. Katy Perry-Gigi Hadid: Γιατί δε θα συμμετάσχουν στο show της Victoria's Secret; Katy Perry-Gigi Hadid: Γιατί δε θα συμμετάσχουν στο show της Victoria's Secret;
  14. Κομψή ακόμη και στο σπίτι: Αυτή η νέα συλλογή σου δίνει τις πιο ωραίες ιδέες! Κομψή ακόμη και στο σπίτι: Αυτή η νέα συλλογή σου δίνει τις πιο ωραίες ιδέες!

Οι ημέρες των διακοπών ήταν φανταστικές. Εντάξει, μπορεί να το παράκανες (όπως όλοι μας) με το φαγητό και το ποτό, όμως απόλαυσες κάθε στιγμή -και κάθε μπουκιά και κάθε γουλιά- κι αυτό είναι που μετράει. Τώρα που επέστρεψες στο σπίτι όμως έχεις αρχίσει να αναρωτιέσαι εάν όλα εκείνα τα λουκούλλεια δείπνα πλάι στο κύμα ήταν τελικά τόσο καλή ιδέα! Η Αμερικανίδα διατροφολόγος Linda Lazarides προτείνει τα "αντίδοτα" που θα επαναφέρουν το σώμα του στα... ίσα του, ανάλογα με το ποιες ήταν οι μεγαλύτερες παρασπονδίες σου στις διακοπές.

Εάν το παράκανες με το κρασί

Ας κάνουμε μια μετριοπαθή εκτίμηση κι ας υποθέσουμε ότι μέσα σε δύο εβδομάδες διακοπών ήπιες 10 μπουκάλια κρασί.

Πόσες θερμίδες πήρες: Γύρω στις 5.100 -υπολόγισε περίπου 2.000 παραπάνω, εάν επέλεγες γλυκό κρασί.

Τι έχει κάνει στο σώμα σου: Το κρασί, σε μικρές ποσότητες, είναι έως και ευεργετικό γα την υγεία, όταν το παρακάνεις όμως επιβαρύνει το συκώτι σου, εμποδίζει την απορρόφηση βιταμινών του συμπλέγματος Β και μπορεί να διαταράξει την εντερική χλωρίδα, επηρεάζοντας την ικανότητά της να απομακρύνει τις τοξίνες από τον οργανισμό.

Ποιο είναι το αντίδοτο: Ακολούθησε ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης για το συκώτι. Για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες, φάε πολύ μπρόκολο και λάχανο και όσο περισσότερα μοβ και μπλε φρούτα μπορείς (όπως σταφύλια και μούρα). Επίσης, πιες καθημερινά ένα ποτήρι χυμό παντζαριού και φάε ένα γιαούρτι με μια κουταλιά κουρκουμά.

Εάν το παράκανες με τη μπίρα

Κάνοντας έναν πρόχειρο υπολογισμό κι αν θεωρήσουμε ότι έπινες 4 κουτάκια την ημέρα μιλάμε για 40 κουτάκια μπίρα σε μια περίοδο 10 ημερών.

Πόσες θερμίδες πήρες: 12.600 ή γύρω στις 3.000 λιγότερες εάν αντί για κουτάκι έπινες ένα μικρό ποτήρι βαρελίσια.

Τι έχει κάνει στο σώμα σου: Όπως θα έχεις προσέξει, η περίμετρος της μέσης σου έχει ήδη αυξηθεί κατά μερικά εκατοστά. Επιπλέον, όπως προειδοποιεί η ειδικός, εκτός από αύξηση του πάχους, ή μπίρα προκαλεί προβλήματα και στο ήπαρ.

Ποιο είναι το αντίδοτο: Πρόσεξε τις θερμίδες που καταναλώνεις καθημερινά μέχρι να χάσεις το βάρος που πήρες στις διακοπές. Ακολούθησε ένα πρόγραμμα διατροφής πλούσιο σε άπαχη πρωτεΐνη, σαλάτες και σούπες λαχανικών και απόφυγε τις λιπαρές τροφές και -φυσικά- τη μπίρα! Επίσης, φρόντισε να γυμνάζεσαι τακτικά και πάρε ένα συμπλήρωμα διατροφής με βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Εάν το παράκανες με τα αλλαντικά

Εάν συνόδευες το ποτό σου με μια ποικιλία από σαλάμι και προσούτο ή διάλεγες λουκάνικο σαν ορεκτικό, έχεις πιθανότατα καταναλώσει περίπου 10 μερίδες αλλαντικών κατά τη διάρκεια των διακοπών σου.

Πόσες θερμίδες πήρες: 2.140 εάν έτρωγες κυρίως σαλάμι και λουκάνικο ή 1.500 εάν προτιμούσες το προσούτο.

Τι έχουν κάνει στο σώμα σου: Τα αλλαντικά είναι πολύ πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά και σε αλάτι, το οποίο ανεβάζει την πίεση και διαταράσσει την ισορροπία των υγρών στα κύτταρα, ενώ περιέχουν νιτρώδη συντηρητικά που έχουν συνδεθεί με αυξημένες πιθανότητες για καρκίνο του στομάχου.

Ποιο είναι το αντίδοτο: Ο καλύτερος τρόπος για να καθαρίσεις το σώμα σου από το επιπλέον αλάτι είναι να πίνεις πολύ νερό αλλά και χυμό σέλινου που περιέχει οργανικό νάτριο το οποίο εξουδετερώνει το χημικό νάτριο που περιέχουν τα αλλαντικά. Επίσης, καλό είναι να καταναλώνεις, για μερικές μέρες, τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, κάλιο και μαγνήσιο, όπως σουσάμι, ηλιόσπορο, αμύγδαλα και φρούτα.

Εάν το παράκανες με τα γλυκά

Δεν είπε κανείς να στερηθείς την αγαπημένη σου γλυκιά απόλαυση στις διακοπές, αλλά ας ελπίσουμε ότι περιορίστηκες σε μια μερίδα την ημέρα.

Πόσες θερμίδες πήρες: 5.960 εάν συνήθως έτρωγες ένα μπακλαβά με το απογευματινό καφεδάκι σου ή γύρω στις 3.710 εάν επέλεγες μια πάστα μετά το φαγητό.

Τι έχουν κάνει στο σώμα σου: Το πρόβλημα με τα γλυκά είναι περιέχουν τεράστιες ποσότητες ζάχαρης, αλλά και πολλά λιπαρά. Η υπερκατανάλωση ζάχαρης προκαλεί υπερφαγία και διαταράσσει την ισορροπία των επιπέδων της ινσουλίνης στο αίμα, επιβαρύνοντας το πάγκρεας.

Το αντίδοτο: Κόψε εντελώς τη ζάχαρη για μερικές μέρες και προτίμησε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες (όπως τα όσπρια και η βρώμη) που βοηθούν στο να μεταβολίζονται τα σάκχαρα σε αργό ρυθμό, διατηρώντας σταθερά τα επίπεδά τους στο αίμα ώστε να μην χρειάζεται το πάγκρεας να δουλεύει υπερωρίες. Επίσης, προτίμησε τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά (φρούτα και λαχανικά) που θα καταπολεμήσουν τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες δημιουργούνται από την κατανάλωση ζάχαρης.

Εάν το παράκανες με τον καφέ

Εάν ήθελες οπωσδήποτε ένα διπλό εσπρέσο για να ξυπνήσεις το πρωί μετά το ξενύχτι, έναν φρέντο το απόγευμα κι ένα ακόμα για να σε κρατήσει πριν τη βραδινή έξοδο, μιλάμε για 40 καφέδες σε ένα δεκαήμερο.

Πόσες θερμίδες πήρες: Μόνο 300 εάν τον πίνεις σκέτο ή 3.700 εάν προτιμάς καπουτσίνο (χωρίς ζάχαρη) ή 5.400 εάν τον πίνεις μέτριο (με δύο κουταλιές ζάχαρη).

Τι έχει κάνει στο σώμα σου: Η καφεΐνη έχει διεγερτική δράση για το νευρικό σύστημα και μπορεί να σε κάνει να νιώθεις συμπτώματα άγχους ή ακόμα και πανικού.

Ποιο είναι το αντίδοτο: Το επόμενο διάστημα κόψε εντελώς τον καφέ κι αν νιώθεις ότι είσαι στην τσίτα πιες χαμομήλι που θα σε κάνει να ηρεμήσεις. Για να ξυπνήσεις χωρίς καφέ, δοκίμασε να κάνεις έναν περίπατο το πρωί που θα σε αναζωογονήσει πολύ περισσότερο από ένα φλιτζάνι latte. Εάν δυσκολεύεσαι να τον κόψεις "μαχαίρι", μπορείς αρχικά να μειώσεις την ποσότητα και να προτιμήσεις τον ντεκαφεϊνέ.

Εάν το παράκανες με το παγωτό

Επειδή δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε ότι έφαγες μόνο ένα χωνάκι, ας υποθέσουμε ότι έφαγες 10.

Πόσες θερμίδες πήρες: Περίπου 4.000.

Τι έχει κάνει στο σώμα σου: Ο συνδυασμός ζάχαρης και κορεσμένων λιπαρών είναι πιθανό να έχει ήδη γίνει ορατός στην περιφέρεια της μέσης σου.

Ποιο είναι το αντίδοτο: Πάρ' το απόφαση! Οι διακοπές τελείωσαν και το ίδιο ισχύει και για τα παγωτά. Εάν εξακολουθείς να λαχταράς κάτι γλυκό και παγωμένο, μπορείς να γεμίσεις μερικές θήκες για παγωτό με χυμό φρούτων και να το βάλεις στην κατάψυξη. Εννοείται, φυσικά, ότι πρέπει να μείνεις μακριά κι από οποιοδήποτε άλλο γλυκό!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>