top article

Τι γίνεται όμως, όταν βρίσκεσαι μπροστά στα toppings για παγωμένο παγωτό που μπορούν να βγάλουν την υγιεινή διατροφή εκτός πορείας.

Γκρανόλα:

Δημητριακά, αποξηραμένα φρούτα, ξηροί καρποί ξεχωριστά αποτελούν σούπερ τροφές. Όλα τα προηγούμενα ανακατεμένα μαζί, στο μιξ της γκρανόλα δεν θα βοηθήσουν το παγωμένο γιαούρτι σου να γίνει πιο υγιεινό. Aντίθετα, η κατά τα άλλα, αγαπημένη γκρανόλα, θα σου κοστίσει 200 θερμίδες. Αν επιθυμείς ένα τέτοιο topping, ανάμειξε ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα σε μια κουταλιά της σούπας.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>