top article

Θέλεις να συνεχίσεις το πρόγραμμα της διατροφής σου και στις διακοπές, αλλά, εντάξει, να μην πιεις κι ένα ποτό όταν η παρέα σου κατεβάζει τα κοκτέιλ δυο-δυο; Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι σ' αυτές τις περιπτώσεις, μια από τις καλύτερες επιλογές -από πλευράς θερμίδων και διατροφικής αξίας- είναι το κρασί, επειδή δεν περιέχει ζάχαρη, αλλά και γιατί είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, που σημαίνει ότι ένα ποτήρι μια στο τόσο όχι μόνο δεν θα καταστρέψει τη δίαιτά σου αλλά θα σου κάνει και καλό! Αρκεί, ξέρεις ποιο ακριβώς να προτιμήσεις!

Εάν σου αρέσει το κόκκινο κρασί

Επίλεξε ένα μερλό, πινό νουάρ ή, εναλλακτικά, κάποιο ροζέ. Ένα ποτήρια από αυτές τις ποικιλίες έχουν περίπου 88 θερμίδες, 3 γραμμάρια υδατανθράκων και 1 γραμμάριο σάκχαρα. Αντίθετα, απόφυγε το μαρσάλα και το σέρι που έχουν σχεδόν τις διπλάσιες θερμίδες (164 ανά ποτήρι), 14 γραμμάρια υδατάνθρακες και 8 γραμμάρια σάκχαρα.

Εάν σου αρέσει το λευκό κρασί

Η ιδανική επιλογή είναι το σαρντονέ ή το σοβινιόν μπλανκ, που δίνουν 85 θερμίδες, 2,6 γραμμάρια υδατάνθρακες και 1 γραμμάριο σάκχαρα ανά ποτήρι. Στα πιο "παχυντικά" περιλαμβάνονται τα γλυκά λευκά κρασιά, όπως το μοσχάτο και το ρίσλινγκ, με 160 θερμίδες, 12 γραμμάρια υδατάνθρακες και 8 γραμμάρια σάκχαρα σε κάθε ποτήρι.

Extra tip

Όποια ποικιλία κι αν διαλέξεις, εκείνο που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι να περιοριστείς σε ένα ποτήρι (145 ml)!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>