top article

Στην προσπάθειά σου να χάσεις το περιττό βάρος, πρέπει να ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή και να τρως μικρότερες ποσότητες.

Ωστόσο, δεν είναι μονάχα αυτοί οι τρόποι που θα σε βοηθήσουν να δεις τον δείκτη της ζυγαριάς σου να πέφτει. Υπάρχει ακόμα ένα μικρό trick, που μπορείς να ακολουθήσεις σε κάθε γεύμα σου, και θα σε βοηθήσει να δεις άμεσα τη διαφορά στο σώμα σου. Ποιο είναι αυτό; 

Απόλαυσε το γεύμα σου στο τραπέζι (και όχι στο "πόδι") και σταμάτησε να τρως όταν νιώσεις σχεδόν (και όχι 100%) χορτάτη. Αυτό δεν θα σε κάνει μονάχα να καταναλώσεις λιγότερες θερμίδες, αλλά θα σε βοηθήσει και με το πρήξιμο στην κοιλιά. Μπορεί να ακούγεται δύσκολο, όμως, αν απομακρύνεις το φαγητό από το οπτικό σου πεδίο σίγουρα θα είναι πιο εύκολο για εσένα. 

Φρόντισε να τρως αργά και να μένεις επικεντρωμένη στο πόσο χορτάτη νιώθεις ύστερα από κάθε μπουκιά, σύμφωνα με την ειδική διατροφολόγο, Leslie Langevin. Η ίδια προτείνει να κάνεις ένα δεκάλεπτο διάλειμμα κατά τη μέση της διάρκειας του γεύματός σου, έτσι ώστε να δώσεις στον εγκέφαλό σου το περιθώριο να αντιληφθεί αν ακόμα πεινάς ή όχι. 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>