top article

Συνήθως, όταν προσπαθείς να χάσεις άμεσα και γρήγορα κιλά, δίνεις προτεραιότητα στη μείωση των θερμίδων από τη διατροφή σου και ξεκινάς τη μέρα σου με μικρά γεύματα, ενώ μερικές φορές, παραλείπεις και κάποια από αυτά.

Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι, από το απόγευμα και μετά να λυγίζεις και να αναζητάς λιπαρά και πλούσια σε θερμίδες γεύματα. Ποιο είναι το απόλυτο μυστικό για να μην ξεφεύγεις από το πρόγραμμά σου και να επισπεύσεις την απώλεια βάρους; 

Αυτό είναι το απόλυτο tip για την γρήγορη απώλεια βάρους

H λύση, σύμφωνα με τους ειδικούς, βρίσκεται στο πότε καταναλώνεις τα γεύματά σου, και όχι στο ποσό των θερμίδων. "Αυτό που χαλούσε όλη την προσπάθειά αυτών που έκαναν διατροφή ήταν η αναζήτηση φαγητού μέσα στη νύχτα. Εάν όμως έτρωγαν λίγο παραπάνω το πρωί και το μεσημέρι και εάν στο πρωινό πρόσθεταν παραπάνω θερμίδες, θα είχαν υπό έλεγχο την πείνα τους" αναφέρει η ειδικός Tamara DukerFreuman.

Το κλειδί φαίνεται να βρίσκεται στο να ξεκινάς τη μέρα σου με περισσότερες θερμίδες και υδατάνθρακες, έτσι ώστε να μην πεινάσεις αργότερα και παραδοθείς σε παχυντικά γεύματα. Ακολούθησε λοιπόν, τους παρακάτω 4 κανόνες: 

1. Μην παραλείπεις ΠΟΤΕ το πρωινό σου


Το πρωινό θα πρέπει, ιδανικά, να περιλαμβάνει 300 θερμίδες έτσι ώστε να κρατήσει χορτάτη για αρκετές ώρες. Επιπλέον, θα πρέπει πάντα να περιλαμβάνει υδατάνθρακες υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, καθώς χωνεύονται πιο αργά από τους υπόλοιπους υδατάνθρακες, αλλά και πρωτεΐνες που συμβάλλουν στον έλεγχο της πείνας.


2. Επέλεξε το σωστό μεσημεριανό


Το μεσημεριανό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας σύμφωνα με τους ειδικούς. Το πιο ιδανικό πιάτο αποτελείται από: μη αμυλούχα λαχανικά, αρκετή πρωτεΐνη (όπως κοτόπουλο) και από υδατάνθρακες με υψηλή περιεκτικότητα στις ίνες (π.χ φασόλια ή κινόα).

3. Πάρε μαζί σου ένα σνακ


Αν το μεσημεριανό από το βραδινό απέχουν μεταξύ τους παραπάνω από 5 ώρες, το σνακ είναι απαραίτητο προκειμένου να μη νιώσεις πείνα και φυσικά δεν πρέπει να ξεπερνά τις 200 θερμίδες. Ένα ιδανικό σνακ μπορεί να είναι: ένα μήλο με μια κουταλιά φυστικοβούτυρο, ένα αυγό ή ένα γιαούρτι με μέλι.


4. Βραδινό με λίγους υδατάνθρακες


Έχοντας χτίσει τη μέρα σου με τον  κατάλληλο τρόπο, ένα βραδινό χαμηλών λιπαρών και ελάχιστων υδατανθράκων είναι αρκετό για να σε χορτάσει. Προτίμησε να καταναλώσεις φυτικές ίνες σε συνδυασμό με πρωτεΐνη. 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>