top article

Προγραμματίζεις σωστά τα γεύματά σου, αθλείσαι σχεδόν καθημερινά και αποφεύγεις τις τροφές με πολλά λιπαρά, κι όμως, η ζυγαριά μοιάζει κολλημένη στο ίδιο νούμερο. Είτε θέλεις να χάσεις ένα-δύο ή και περισσότερα κιλά, αναρωτιέσαι γιατί αυτό δε συμβαίνει όσο και να προσπαθείς. Πριν αρχίσεις να αναζητάς μια πιο αυστηρή δίαιτα, αναλογίσου όχι τι ή πόσο, αλλά πότε τρως. 

Σύμφωνα με μια μελέτη του Perelman School of Medicine στο Πανεπιστήμιο της Pennsylvania, το να τρως αργά μπορεί να αυξήσει το βάρος και τα επίπεδα χοληστερόλης σου και να επηρεάσει αρνητικά το μεταβολισμό σου. 

Στην έρευνα συμμετείχαν 9 υγιείς ενήλικες, οι οποίοι κατανάλωσαν τα καθημερινά γεύματά τους από τις 8 το πρωί ως τις 7 το βράδυ και από το μεσημέρι ως τις 11 το βράδυ για αντίστοιχα διαστήματα 8 εβδομάδων. Και στις δύο περιπτώσεις οι συμμετέχοντες κοιμούνταν από τις 11 το βράδυ ως τις 9 το επόμενο πρωί και όπως έδειξαν τα αποτελέσματα, το διάστημα που κατανάλωναν τα γεύματά τους αργότερα μέσα στην ημέρα, ο μεταβολισμός τους λειτουργούσε με πιο αργούς ρυθμούς. 

Επιπλέον, όταν οι συμμετέχοντες έτρωγαν νωρίτερα μέσα στην ημέρα, οι ορμόνες που προκαλούν το αίσθημα της πληρότητας απελευθερώνονταν νωρίτερα κι έτσι είχαν λιγότερες πιθανότητες να πεινάσουν αργότερα μέσα στη μέρα. 

Πάντως, καθώς άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι κοιμούνται αργά τείνουν να παίρνουν βάρος ευκολότερα, o sleep expert James Wilson προτείνει να καταναλώσεις το τελευταίο γεύμα της ημέρας τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο και να αποφύγεις οτιδήποτε που μπορεί να επιβαρύνει το στομάχι σου, ακόμα κι αν συγκαταλέγεται στις υγιεινές τροφές. 

 

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>