top article

Εάν είσαι έστω και λίγο ενημερωμένη σχετικά με το θέμα της ομορφιάς, τότε τίποτε δεν θα σου δίνει μεγαλύτερη χαρά από ένα χορταστικό σκρολάρισμα στο Instagram χαζεύοντας όλες αυτές τις τόσο τέλειες φωτογραφίες στα μπάνια, με τον σούπερ φωτισμό και τα πάντα άριστα τοποθετημένα beauty products.

Μην σχολιάζοντας τον πάντα τόσο άψογο φωτισμό του μπάνιου (εμένα γιατί το μπάνιο μου είναι τόσο κακοφωτισμένο, ένας θεός ξέρει!), βασική σου και πρώτη κίνηση είναι να κάνεις το απαραίτητο ζουμ στην εκάστοτε φωτογραφία για να δεις ποια προϊόντα είναι αυτά που βλέπεις και αν έχεις ήδη δοκιμάσει κάποιο ή να πάρεις ιδέες για το επόμενο testing.

 

Και μόλις συνειδητοποιείς κάτι: Α, τι κρίμα, κανένα από αυτά δεν υπάρχει στην Ελλάδα.

 

Πόσες φορές έχεις σκεφτεί ότι κανένα από τα πιο τέλεια beauty brands, με τα πιο διαδεδομένα προϊόντα, δεν έχει φτάσει έως τη χώρα μας, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να το πιάσεις, να το μυρίσεις, να το δοκιμάσεις, να το θαυμάσεις και φυσικά να το κάνεις δικό σου άμεσα και χωρίς αναμονή;

Ως μία διαμαρτυρία, λοιπόν, έκανα follow σε όλους αυτούς τους λογαριασμούς, μάζεψα μερικούς για να τους συζητήσουμε παρακάτω και είπα στον εαυτό μου ότι μέσα σε ένα σεβαστό χρονικό διάστημα, θα έχω αποκτήσει έστω ένα προϊόν από όλα αυτά για να βγάλω και εγώ κάποτε την υπερφωτογραφία, βλέπε αυτή:

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adri (@sortofobsessed) στις

και αυτή:

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Byrdie (@byrdiebeauty) στις

και αυτή:

 

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Emily Coleman (@emilyclmn) στις

Ξεκινάμε, λοιπόν;

 

Τα προϊόντα Aesop δεν είναι βιολογικά ή 100% φυσικά αλλά καταφέρνουν να συνδυάσουν αρμονικά στοιχεία της φύσης και της τεχνολογίας για το καλύτερο και ασφαλέστερο αποτέλεσμα. Έχουν καταφέρει να βρίσκονται σε κάθε ενημερωμένο μπάνιο ενώ ο instagram λογαριασμός τους ίσως να μην έχει να κάνει πολύ με ομορφιά όμως είναι τόσο αρμονικός που σχεδόν σου φτιάχνει τη διάθεση!

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @_____ty02280707e στις

 

O Mario Badescu ήταν χημικός και κοσμετολόγος. Μετά από χρόνια ερευνών, άνοιξε το δικό του σαλόνι του στη Νέα Υόρκη το 1967 και γρήγορα η αποτελεσματικότητα των προϊόντων του έγινε το κοινό μυστικό ομορφιάς ανάμεσα στους πιο διάσημους ηθοποιούς της εποχής του, που τα θεωρούν ως την πηγή της αιώνιας νεότητας.

Σήμερα, οι θεραπείες προσώπου Mario Badescu συνεχίζουν να χαρίζουν νιότη και λάμψη προσελκύοντας διασημότητες, όπως η Jennifer Aniston και η Sarah Jessica Parker. Σαν εταιρεία, συνεχίζει με την ίδια αφοσίωση που επέδειξε ο ιδρυτής της, παρέχοντας πάνω από 200 προϊόντα κατάλληλα για όλους τους τύπους δέρματος που βασίζονται σε φρέσκα συστατικά.

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mario Badescu Skin Care (@mariobadescu) στις

 

Το Pixi Glow Tonic είναι αναμφισβήτητα το πιο γνωστό προϊόν περιποίησης επιδερμίδας Pixi και έχει αγαπηθεί από όλες τις bloggers και influences. Χάρη στην απαλή βάση του, το προϊόν απομακρύνει αποτελεσματικά τα νεκρά κύτταρα του δέρματος χωρίς να ερεθίζει ή να ξηραίνει το δέρμα.

Η σειρά Pixi περιλαμβάνει ευρεία γκάμα προϊόντων καθαρισμού και τόνωσης μέχρι ενυδατικά, μάσκες και απολεπιστικά βοηθώντας το δέρμα να δείχνει αναζωογονημένο ενώ το καταπραΰνει.

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pixi by Petra (@pixibeauty) στις

 

Είναι ίσως το πιο διάσημο λάδι πολλαπλών χρήσεων, αφού η ιδέα πίσω από αυτό ανήκει στην Negin Mirsalehi  ή αλλιώς την πιο κούκλα instagrammer με τα πιο εντυπωσιακά μαλλιά. Το Gisou λάδι χρησιμοποιείται στα μαλλιά, το σώμα ή και το πρόσωπο ενώ η διάσημη blogger έχει φροντίσει να το χαρίσει σε όλες τις εξίσου διάσημες φίλες της!

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gisou (@gisou_official) στις

 

Η πιο διάσημη φόρμουλα με βασικό συστατικό την καρύδα ανήκει στο brand Palmer's, μία εταιρεία με βάση την Αμερική με μία από τις μεγαλύτερες γκάμες προϊόντων για skin και haircare και βασικό στόχο την βαθειά ενυδάτωση. Φυσικά κατέχει τον τίτλο του #1 Cocoa Butter brand στον κόσμο!

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Palmer's (@palmers) στις

 

 

Για να μην πω ότι είναι το καλύτερο, μπορώ να πω ότι είναι ένα από τα πιο διάσημα brands για περιποίηση μαλλιών. "The OUAI to good hair starts from within. Follow our "prescription” and boom—#HAIRGOALS. No glam squad needed" (Ο στόχος των προϊόντων OUAI για τέλεια μαλλιά ξεκινάει από μέσα. Ακολούθησε τις συμβουλές μας και boom - Τα καλύτερα μαλλιά! Καμία προσπάθεια για έξτρα glam) αναφέρει το site του OUAI και δεν έχεις κανένα λόγο να μην ενθουσιαστείς τόσο με το clean packaging όσο και με όλη αυτή την γκάμα προϊόντων. Hero product το λαδάκι για ενυδάτωση και το Wave Spray για χαλαρές μπούκλες, σα να βγήκες μόλις από τη θάλασσα.

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη h o u s e o f g l i t t e r (@houseofglitterdk) στις

 

H Sunday Riley είναι η ειδικός στην οργανική κοσμητολογία, συνδυάζοντας τις καλύτερες φόρμουλες με βάση τη φύση και όλα τα σωστά συστατικά με στόχο την μεταμόρφωση κάθε επιδερμίδας. Η ίδια ξεκίνησε αυτό το brand επειδή έμενε πολύ δυσαρεστημένη με την αποτελεσματικότητα των προϊόντων που χρησιμοποιούσε. Όταν το 2009, μόλις είχε πρωτοκυκλοφορήσει η σειρά προϊόντων της, το κατάστημα Barneys New York έδειξε ενδιαφέρον, η ίδια δεν μπορούσε να το πιστέψει. Όμως, απέδειξε ότι το άξιζε και το Luna Sleeping Night Oil είναι ένα Must try beauty προϊόν!

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sunday Riley (@sundayriley) στις

 

Το brand Tatcha δημιουργήθηκε από την Victoria Tsal, της οποίας η συνάντηση με μία geisha κατάφερε να της αλλάξει όλη την ζωή καθώς και την κοσμοθεωρία. "Έφτιαξα αυτό το brand σαν ένα τρόπο να μοιραστώ τους θησαυρούς που έμαθα από τα ταξίδια μου στην Ιαπωνία, ξεκινώντας με την ρουτίνα ομορφιάς μιας Geisha" αναφέρει η ίδια αποκαλύπτοντας πώς τα 3 πιο βασικά συστατικά που χρησιμοποιούν οι γυναίκες της Ιαπωνίας είναι το πράσινο τσάι, το ρύζι και η άλγη. Αυτά ανέπτυξε και η ίδια, σε συνδυασμό με εξελιγμένες φόρμουλες, κάνοντας το δέρμα πιο απαλό, πιο λαμπερό και φανερά ανανεωμένο.

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TATCHA Beauty (@tatcha) στις

Όταν η Gwyneth Paltrow είχε κέφια είπε goop και έφτιαξε ένα site με όλη τη γνώση που η ίδια είχε και ήθελε να μοιραστεί. Μεταξύ αυτών η διάσημη ηθοποιός δημιούργησε και τη δική της beauty σειρά, που  - όπως η ίδια λέει - ονομάζει "καθαρή" γιατί δημιουργείται με μη τοξικά συστατικά, τα οποία δεν έχουν συμπεριληφθεί ποτέ σε λίστες με επικίνδυνες συνέπειες στην επιδερμίδα ή και στην υγεία. Όλο αυτό μόνο καλό ακούστηκε και γι' αυτό εξακολουθεί ακόμα -και μετά από τόσα χρόνια- να κάνει χαμό στο εξωτερικό! 

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη goop (@goop) στις

 

Άλλη μία επώνυμη που έχει τη δική της σειρά καλλυντικών είναι η Drew Barrymore που μας συστήνει την Flower Beauty, μια σειρά που κυκλοφόρησε το 2013 αποκλειστικά στα καταστήματα Wal-Mart. Παρότι η συλλογή έχει κυρίως προϊόντα μακιγιάζ, η ίδια πρόσφατα ανακοίνωσε ότι έμαθε πολλά μυστικά από τα ταξίδια στην Κορέα που σύνταμα θα αποτυπωθούν και σε προϊόντα skincare.  Παράλληλα, όμως, το primer καθώς και το setting spray της σειράς είναι από τα πιο διαδεδομένα!

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FLOWER Beauty (@flowerbeauty) στις

 

Τα Glossier είναι δημιουργία της Emily Weiss, μιας beauty editor που έστησε το δικό της site και εν συνεχεία το δικό της brand καλλυντικών (μπας και να το σκεφτώ κι εγώ;). Είναι ένα brand που έχει αγαπηθεί πολύ από τη νέες κοπέλες ενώ το 2017 έκανε μία φανταστική ανακοίνωση, αφού μόλις λάνσαρε το πρώτο του άρωμα, το Glossier You. 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Glossier (@glossier) στις

Soap and glory, ένα όνομα, τόσες υπέροχες μυρωδιές και ακόμα καλύτερες και παιχνιδιάρικες συσκευασίες. Μέχρι πρότινος δεν τα γνώριζα καθόλου μέχρι που με σύστησε μαζί τους στο Boots μία συνάδελφος κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στο Λονδίνο. Είναι fun, είναι cool, ξεφεύγουν από τις τυπικότητες των βρετανικών brands ενώ έχουν ως μότο τους "Και ενώ η ομορφιά νομίζεις ότι έχει κάποιο νόημα, στην πραγματικότητα δεν έχει κανένα". Γι' αυτό και κέρδισαν επάξια μία θέση σε αυτή τη λίστα! 

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Soap & Glory (@soapandglory) στις

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>