top article

Η ανάδειξη της Maria Grazia Chiuri σε καλλιτεχνική διευθύντρια του Dior θεωρήθηκε εξαρχής καλός οιωνός για το μέλλον του θρυλικού γαλλικού οίκου- και μέχρι στιγμής η ίδια έχει κάθε άλλο παρά διαψεύσει τις προσδοκίες. 

Τόσο η πρώτη συλλογή που παρουσίασε το Σεπτέμβρη όσο και η δεύτερη και πιο ολοκληρωμένη που παρουσίασε το Φεβρουάριο στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού θεωρήθηκαν εξαιρετικά επιτυχημένες, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στο φεμινιστικό ρεύμα που διαπερνούσε τις δημιουργίες της Chiuri, το οποίο έφερε την υψηλή ραπτική κοντά στις πολιτικές εξελίξεις (βλ. το T-shirt "We should all be feminists"). 

Τώρα, η Chiuri έκανε ένα ξεκάθαρο βήμα μπροστά, αφήνοντας πίσω της τη "Μπλε Περίοδο" και αναζήτησε έμπνευση σε πιο πρωτόγονες αναφορές και συγκεκριμένα τη συλλογή του Christian Dior το 1951 που βασίστηκε σε αρχαίες ζωγραφιές που ανακαλύφθηκαν σε σπήλαια της Νοτιοδυτικής Γαλλίας. Άλλες αναφορές της αποτέλεσαν το μοναδικό στυλ της Georgia O’Keeffe αλλά και η συνεργασία της με τη φεμινίστρια και δημιουργό ενός νέου πίνακα καρτών ταρώ, Vicki Noble. 

Το αποτέλεσμα; Το σόου που παρουσιάστηκε σε ένα απομακρυσμένο οροπέδιο στο Calabasas της Καλιφόρνια, είχε στοιχεία παράδοσης και λαογραφίας δοσμένα με τον πιο μοντέρνο και stylish τρόπο. Κάπες και πόντσο και midi φούστες με σχέδια ταρώ και άγριων ζώων, καπέλα, πολυτελείς υφές όπως το τούλι και το μετάξι συνδυασμένες με ψηλόμεσα σακάκια safari αισθητικής, αιθέρια maxi φορέματα σε γήινους τόνους έφεραν τη μόδα στην Άγρια Δύση (ή το αντίστροφο) σε μια απο τις πιο εντυπωσιακές cruise collection των τελευταίων χρόνων. 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>