top article

Μόλις λίγες μέρες αφότου ο Christopher Bailey ανακοίνωσε ότι θα εγκαταλείψει τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή και σχεδιαστή του οίκου Burberry μετά από 17 χρόνια, ο νέος διευθυντής του brand έκανε μια σημαντική ανακοίνωση. 

Ο Marco Gobbeti ανακοίνωσε ότι στα άμεσα σχέδιά του βρίσκεται η αλλαγή της εικόνας του οίκου και η επανασύστασή του ως ένα υπερπολυτελές Βρετανικό brand που θα απευθύνεται αποκλειστικά σε ευκατάστατους αγοραστές- όπως οι οίκοι Dior και Hermes. (Αυτή τη στιγμή, μια Burberry τσάντα ξεκινά από περίπου 1000 λίρες, ενώ μια τσάντα του οίκου Hermes ξεκινά από την τριπλάσια τιμή). 

Μία από τις πρώτες κινήσεις θα είναι το κλείσιμο κάποιων καταστημάτων του οίκου σε εμπορικά κέντρα της Αμερικής, πριν ακολουθήσουν αλλαγές στην Ευρώπη. Παρ΄ όλο που οι πωλήσεις του οίκου σημείωσαν άνοδο την περασμένη χρονιά, η Βρετανία εμφάνισε μειωμένη κινητικότητα στα πρόσφατα στατιστικά, και το "νέο" brand θα απευθύνεται σε πελάτες με διαφορετικό οικονομικό υπόβαθρο "που θα είναι περισσότερο ανθεκτικοί στις μεταβολές".

Παρ' όλα αυτά, πρόκειται για ένα ιδιαίτερα τολμηρό εγχείρημα, που μπορεί να μη γνωρίσει επιτυχία- όταν ο οίκος Mulberry επιχείρησε το ίδιο, το ευρύτερο κοινό του στράφηκε αλλού και οι υψηλού budget αγοραστές δεν έδειξαν το απαραίτητο ενδιαφέρον για τα προϊόντα του, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να μειώσει και πάλι τις τιμές, επιστρέφοντας στην προηγούμενη εικόνα του. 

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>