Με τα διάσημα loafers με τη γούνα, τα ασυνήθιστα prints, πολλά side projects και έναν ταλαντούχο και δραστήριο creative director (Αlessandro Michele), η ανάδειξη του Gucci στον δημοφιλέστερο οίκο της σεζόν, δεν αποτέλεσε έκπληξη. 

Η πλατφόρμα Lyst και το Business of Fashion, διεξάγουν ανά τρίμηνο μια αναλυτική έρευνα των πωλήσεων και της γενικότερης "επίδοσης" των οίκων και καταλήγουν στο δημοφιλέστερο brand για εκείνη την περίοδο. 

Ο οίκος Gucci βρέθηκε στην κορυφή του προηγούμενου τριμήνου με εντυπωσιακές τιμές σε αρκετούς τομείς, αλλά τα αποτελέσματα της νέας έρευνας είδαν τον οίκο έρχεται δεύτερος, δίνοντας τη θέση του στον Balenciaga. 

Στην τρίτη θέση εμφανίστηκε το brand Off-White ανεβαίνοντας 31 (!) θέσεις σε σχέση με την προηγούμενη κατάταξη, ενώ ακολουθούν οι οίκοι Vetements, Givenchy, Valentino και Saint Laurent.

"Το νέο logo και η συνεργασία με την Colette έφεραν το brand στην κορυφή, ενώ ο Demna Gvasalia συνεχίζει να σχεδιάζει προϊόντα που επεκτείνουν την online παρουσία της μόδας", σχολίασε το Lyst για το αποτέλεσμα, ενώ επιδοκίμασε και τη σταθερά επιτυχημένη πορεία του Gucci.