top article

Είτε έχεις ήδη ακουστά το Reserved, είτε όχι, είναι σίγουρο ότι σύντομα θα γίνει το επόμενο αγαπημένο σου brand. 

Αισθητικά τουλάχιστον θυμίζει κάτι ανάμεσα σε Zara και H&M, ενώ είναι πολλοί αυτοί που το χαρακτηρίζουν ως "το νέο Zara". Για την ιστορία όμως, το Reserved κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1998 και 20 χρόνια αργότερα έχει καταφέρει να κερδίσει ολόκληρη την Ευρώπη. 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη reserved (@reserved) στις

Πρόκειται για ένα πολωνικό label που μετρά ήδη πάνω από 450 καταστήματα στην Ευρώπη, ενώ τώρα εξαπλώνεται και στη Μ. Βρετανία με μία δυναμική συνεργασία.

Πρόσφατα μάλιστα το Reserved αποκάλυψε τη νέα του καμπάνια με κεντρικό πρόσωπο την Kate Moss, που μας προϊδεάζει για το τι θα δούμε τη νέα σεζόν: oversized στοιχεία (με εμφανή έμπνευση - μάλλον - από Vetements), floral prints, πλισέ φούστες, tweed παντελόνια και vinyl κομμάτια.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη reserved (@reserved) στις

 

 

 

Είναι μάλλον και ζήτημα χρόνου μέχρι να το δούμε και στη χώρα μας, μέχρι τότε όμως μια επίσκεψη στο Instagram page του θα σε πείσει!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>