top article

Άλλος ένας οίκος μόδας έρχεται να προστεθεί στην μακρά λίστα αποχωρήσεων από την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Οι Proenza Schouler αποφάσισαν να αλλάξουν το πρόγραμμά τους και να παρουσιάζουν τις κολεξιόν τους δύο φορές το χρόνο- τον Ιανουάριο και τον Ιούλιο. 

Έτσι, αφού παρουσιάσει τη φετινή του συλλογή για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2017 στη New York Fahsion Week, το brand, ακολουθώντας το πρόσφατο παράδειγμα του οίκου Rodarte, θα παρουσιάσει την νέα κολεξιόν του Spring 2018 στην Paris Couture Week τον ερχόμενο Ιούλιο. 

Η αλλαγή θα ενισχύσει το στόχο του Νεοϋορκέζικου brand για μια εντονότερη διεθνή παρουσία- άλλωστε μέσα στα επόμενα σχέδιά του είναι η κυκλοφορία ενός αρώματος σε συνεργασία με τη L'Oreal Luxe, το 2018. 

Επιπλέον, θα ενισχύσει τις πωλήσεις των runway κολεξιόν έναντι των pre-collections, επιτρέποντας στον οίκο να εστιάσει στα κομμάτια του σόου ("την καρδιά και την ψυχή των Proenza Schouler") όταν αυτά θα διατεθούν προς πώληση. Έτσι, τα κομμάτια της κάθε κολεξιόν θα φτάνουν στα καταστήματα σε μηνιαίες παραλαβές και όχι όλα μαζί, όπως γινόταν μέχρι τώρα. 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>