top article
Πρώτα ήταν η Mischa Nanoo, η οποία παρουσίασε την Χειμερινή συλλογή της για το 2016 μέσω του Instagram. Την Nanoo ακολούθησε ο Christopher Bailey, λανσάροντας την συλλογή του οίκου Burberry με ένα exclusive Snapchat story. Και τέλος οι Dolce & Gabbana, όπου το πρόσφατο show τους, ήθελε τα μοντέλα να βγάζουν selfies καθ' όλη την διάρκεια του ντεφιλέ. 'Ολα δείχνουν πως η γενιά των social media, μπαίνει για τα καλά στο DNA της υψηλής μόδας, και ποιος είναι καλύτερος στόχος από την ομάδα των μελλοντικών νυφών που θα θυσίαζαν τα πάντα στον βωμό των καλύτερων αναμνήσεων από την ημέρα του γάμου τους. 

Έτσι λοιπόν η σχεδιάστρια Reem Acra, στην πρόσφατη παρουσίαση της χειμερινής bridal συλλογής της για το 2016, παρουσίασε μια σειρά από ρομαντικές σιλουέτες, κεντημένες με δαντελένιες λεπτομέρειες και 3D απλικέ λουλούδια. Αντί όμως για μπουκέτα από λουλούδια, η Λιβανέζα σχεδιάστρια ολοκλήρωσε τα νυφικά looks των μοντέλων της με ολοκέντητα selfie sticks. Έτσι λοιπόν τα μοντέλα περπάτησαν στην πασαρέλα με τα selfie sticks ανά χείρας και τις fashionistas από κάτω, να δείχνουν φανερά εντυπωσιασμένες. 

Υπάρχει ένα καινούριο αξεσουάρ που κάθε νύφη θα ήθελε στον γάμο της

Αξίζει να σημειωθεί πως αυτό δεν ήταν το μόνο πρωτότυπο αξεσουάρ της συλλογής, καθώς όλα τα μοντέλα του show περπάτησαν στην πασαρέλα φορώντας ένα ζευγάρι, bridal ear muffs κεντημένα επίσης με κρύσταλλα και πέτρες, τα οποία μάλιστα έγιναν και σήμα κατατεθέν της συλλογής. 


Η bridal συλλογή της Reem Akra για το φθινόπωρο του 2016.




Το εν λόγω αξεσουάρ μάλιστα έγινε viral μέσω των λογαριασμών Instagram των fashionistas που παρευρέθηκαν εκεί, αποδεικνύοντας πως η πρωτότυπη ιδέα της Acra, πέτυχε τον σκοπό της!



Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>