top article

Νέα Υόρκη. Hudson Studios. Ο Tommy Hilfiger προετοιμάζει πυρετωδώς το σόου του για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014. Μου δείχνει με περηφάνια το Inspiration Board του, γεμάτο με χαρούμενες, ηλιόλουστες φωτογραφίες από τα 60s και τα 70s στην Καλιφόρνια, με φωτογραφίες από τη ζωή των σέρφερ. Μου δείχνει τα κομμάτια της νέας του συλλογής, που είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από ό,τι μας είχε συνηθίσει μέχρι σήμερα: ρευστές σιλουέτες, έντονα prints, πρωτοποριακά υλικά και ζωντανά χρώματα. Ένα μείγμα του καλιφορνέζικου cool με το preppy στυλ της Δυτικής Ακτής - άλλωστε έχει ζήσει αρκετά χρόνια στην Καλιφόρνια, στην αρχή της καριέρας του. Αν και η «αρχή της καριέρας του» συνέβη πολύ νωρίτερα, όταν ακόμη μαθητής άνοιξε το πρώτο του κατάστημα ρούχων στην Ελμίρα, μια μικρή πόλη στην πολιτεία της Νέας Υόρκης. Κίνηση αρκετά τολμηρή για την εποχή, αν σκεφτείς ότι ο Tommy Hilfiger μεγάλωσε με τον παραδοσιακό αμερικανικό τρόπο σε μια οικογένεια με άλλα 8 αδέλφια. Φυσικά, η πεμπτουσία της αμερικανικής ανατροφής περιλαμβάνει και το κυνήγι του αμερικανικού ονείρου. Και ο Tommy Hilfiger είναι η ενσάρκωση του “American dream”.

Πότε συνειδητοποιήσατε ότι η μόδα είναι το επαγγελματικό σας μέλλον;

Όταν ήρθαν οι Beatles στην Αμερική ερωτεύτηκα τη μουσική και το στυλ τους - ήταν ένα φαινόμενο. Μετά εμφανίστηκαν οι Rolling Stones και οι Led Zeppelin και μαγεύτηκα. Λάτρευα τη μουσική τους και ήθελα να γίνω ροκ σταρ, αλλά δεν έπαιζα κανένα μουσικό όργανο, ούτε τραγουδούσα, οπότε το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι να τους μιμηθώ εμφανισιακά. Τα ρούχα που ήθελα όμως δεν υπήρχαν στην Ελμίρα, οπότε απέκτησα ένα καινούργιο όνειρο: να δημιουργήσω πολύ cool, ροκ ρούχα. Όταν ήμουν 18, άνοιξα το πρώτο μου μαγαζί, το People’s Place, όπου πουλούσαμε παντελόνια-καμπάνες και ρούχα που δεν είχαμε ξαναδεί ποτέ στη μικρή μας πόλη. Αυτό έβαλε τα θεμέλια της καριέρας μου, επιβεβαίωσε ότι το design ήταν το αληθινό μου πάθος.

Ήσασταν φίλοι και με τον Andy Warhol. Πώς επηρέασε τη δουλειά σας;

Ναι, ήμασταν φίλοι, και όταν ήρθα για πρώτη φορά στη Νέα Υόρκη και επισκέφτηκα το στούντιό του συνειδητοποίησα πόσο σημαντική θα γινόταν η τέχνη του σε όλον τον κόσμο. Ο Andy συνδύασε τη μόδα, την τέχνη και τη μουσική, απογείωσε εικαστικά την ποπ κουλτούρα, και γι' αυτό ενέπνευσε σημαντικά τη δουλειά μου.

Το brand Tommy Hilfiger είναι συνώνυμο του κλασικού αμερικανικού στυλ. Παρ' όλα αυτά είναι άκρως επιτυχημένο παγκοσμίως. Πώς τα καταφέρατε;
Κάναμε το preppy style παγκόσμιο αναδεικνύοντας τον διαφορετικό τρόπο που οι άνθρωποι κάθε χώρας φορούσαν τα κλασικά preppy κομμάτια. Το prep μπορεί να είναι κλασικό, χαλαρό ακόμη και ροκ, και λατρεύω τον τρόπο που διαφέρει από πόλη σε πόλη. Στη Νέα Υόρκη είναι εκλεκτικό και επικεντρωμένο στα αξεσουάρ και στις λεπτομέρειες, για να κάνει δυνατό statement. Στο Λονδίνο επηρεάζεται πολύ από το κλασικό βρετανικό του στυλ, με τουίντ blazer και country λεπτομέρειες. Στο Τόκιο λατρεύουν το καρό σε έντονα χρώματα, που κάνουν το στυλ πολύ φρέσκο.

ViewFaster | Τετ-α-Τετ με τον Tommy Hilfiger

Και στην Ελλάδα γιατί αγαπούν τα ρούχα σας τόσο πολύ;
Νομίζω ότι η ναυτική μας παράδοση «δένει» πολύ καλά με το χαλαρό,μεσογειακό lifestyle. Γι' αυτό στην Ελλάδα προτιμάτε τις nautical ρίζεςτου prep, το άνετο στυλ και τις ζωντανές αποχρώσεις.

Επισκεφτήκατε τη Σίφνο το καλοκαίρι. Τι σας άρεσε περισσότερο;
Μου άρεσαν τα πάντα: οι άνθρωποι, η θάλασσα, το φαγητό.

Θα θέλατε να αγοράσετε ένα σπίτι στην Ελλάδα;
Θα ήθελα να έχω ένα σκάφος. Θα ήταν πιο βολικό.


Συνέχεια στη σελίδα 2

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>