top article
Ως τώρα πια και μετά από τόσο θετικό buzz, δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος, ο οποίος να ζει εκτός σπηλαίων και να μη γνωρίζει ότι αγοράζοντας ένα ζευγάρι παπούτσια TOMS, ένα άλλο ζευγάρι χαρίζεται αυτόματα (μέσω έγκυρων κοινωφελών ιδρυμάτων) σε ανθρώπους σε φτωχές χώρες, που από ανέχεια περπατούν ξυπόλητοι.

Talk about Town | Μπορεί μια τσάντα να σώσει μια ζωή;

Αυτή η πανέξυπνη ιδέα του ιδρυτή της TOMS, του νεαρού Blake Mycoskie, διεκδικεί τα αριστεία της φιλανθρωπίας και του marketing ταυτόχρονα, αφού από τη μια επιτελείται ένα πραγματικά τεράστιο κοινωφελές έργο (δεν υπάρχουν εδώ σκοτεινά «ποσοστά επί των κερδών», κλπ. –ένα ζευγάρι παίρνεις, ένα ζευγάρι χαρίζεται) και από την άλλη μια φίρμα γιγαντώνεται μέσα σε χρόνο μηδέν εξαιτίας μιας γαλαντόμου προς τον συνάνθρωπο εμπορικής πολιτικής, την οποία κανείς δεν μπορεί να χαρακτηρίσει υποκριτική ή δήθεν. One for One, αυτό είναι το μότο που κάνει την όλη ιδέα τόσο αληθινή και διαφορετική από κάθε άλλη στο παρελθόν.


Εννοείται, βέβαια, ότι δεν θα γινόταν τόσος ντόρος αν οι φιλάνθρωπες εσπαντρίγες δεν ήταν hip, σχεδιασμένες για μοντέρνα, μποέμ, στιλάτα, cool τυπάκια. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν έχεις να κάνεις με έναν καλό σκοπό που σε βάζει να αγοράσεις κάτι άχρηστο (σαν τις τερατώδεις χριστουγεννιάτικες κάρτες από κάποια ιδρύματα, που τις αγοράζεις για να βοηθήσεις, αλλά τις πετάς και στέλνεις άλλες στους ανθρώπους που αγαπάς και σέβεσαι). Μιλάμε για παπούτσια (και τώρα πια γυαλιά ηλίου και τσάντες) τόσο όμορφα, που πραγματικά θα ήθελες να βάλεις στη Μύκονο, στη Νέα Υόρκη, στην Πάτμο, στο Σεν Τροπέ, στο Παρίσι, στο Πορτοφίνο. Ακόμη κι αν δεν έδιναν ούτε σεντς στους ανθρώπους με ανάγκη -όπως τόσα και τόσα άλλα brands…

Η συνέχεια στη σελίδα ΙΙ

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>