top article

Στα χρόνια του Instagram, η εμπειρία ενός ξενοδοχείου για κάθε hotel lover απόκτησε άλλο νόημα. Μπορεί να αποτελεί πλέον κλισέ η κατοψική φωτογραφία ενός πρωινού ή η θέα από το παράθυρο ενός δωματίου με τη λεζάντα “I woke up to this”, όμως όλοι κάνουμε like στο day dreaming που προτρέπουν.

Το Παρίσι κρύβει άπειρες ευκαιρίες για social media δημιουργικότητα και έτσι στο πρόσφατο ταξίδι μου συγκέντρωσα μια λίστα με αξιόλογες ή αλλιώς Instagram worthy στιγμές σε ξενοδοχεία. Ιδού:

Οι αφίσες στο Les Bains

7 Instagram worthy hotel moments στο Παρίσι

Το Les Bains Douches είναι ένα από τα πολυσυζητημένα hotel openings της τελευταίας χρονιάς. Ο βασικός λόγος είναι η ιστορία του, αφού υπήρξε θρυλικό spot τις εποχές των τρελών fashion parties στα 80ς και 90ς αλλά και πολύ παλιότερα από το 1885 που πρωτοάνοιξε αποτέλεσε στέκι των πρώτων μποέμ του Παρισιού. Φέτος,λοιπόν, ξανάνοιξε ως ξενοδοχείο, εστιατόριο και κλαμπ φυσικά, με την ιδιαίτερα ατμοσφαιρική διακόσμηση του να αποτίει φόρο τιμής στο παρελθόν του χώρου έχοντας σε περίοπτη θέση μια σειρά από ιστορικές αφίσες από τα παλιά live του τότε κλαμπ.

Το πρωινό στο Hotel de Vendôme


Mια σάλα απομίμηση παρισινού 50ς ατελιέ γεμάτη pied de poule πολυθρόνες και βελούδινους καναπέδες στο γκρι του Dior μπορεί να αποτελέσει τον ιδανικό καμβά για υπέροχες φωτογραφίες με κρουασάν και jus d'orange. Για την ιστορία, να προσθέσουμε, ότι το εν λόγω ξενοδοχείο που βρίσκεται στην εμβληματική διεύθυνση 1 Place Vendôme ανήκει στην Chopard (η μπουτίκ του διάσημου οίκου κοσμημάτων είναι στο ισόγειο) και στεγάζεται σε ένα κτίριο του 1800 που ήταν παλιά η οικεία ενός αριστοκράτη και μετά πρεσβεία. Η ανακαίνιση του restaurant και χώρου πρωινού που σταδιακά γίνεται viral ανήκει στον φημισμένο ιταλό interior designer Michele Bönan ενώ τα φωτογενή Parisian chic υφάσματα φέρουν την υπογραφή του textile designer Dedar.




Oι tromp l’oeil τοίχοι στο Maison Champs Elysées


Ο Μartin Margiela είναι αυτός που βρίσκεται πίσω από τη μοναδική εμπειρία που θα απολαύσει κάθε επισκέπτης αυτού του ξενοδοχείου. Ανάμεσα στις εκπλήξεις που έχει ετοιμάσει και ένα από τα trademark του εν λόγω ξενοδοχείου είναι και οι tromp l’oeil ταπετσαρίες στους χώρους των lobby, oι οποίοι συμβαδίζουν με τη διάθεση ειρωνικής πολυτέλειας που υπάρχει διάχυτη.


Συνέχεια στη σελίδα 2

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>