top article

Τα highlights μιας μεγάλης fashion πορείας

Φεύγοντας από τον Louis Vuitton, ο Marc Jacobs σίγουρα θα πάρει μαζί του πολλά πράγματα. Όχι όμως και τις κορυφαίες στιγμές που η fashionista θα θυμηθεί μαζί μας, αμέσως τώρα.

Θυμόμαστε: Marc Jacobs @ Louis Vuitton

1997: Ο διορισμός
Ο Marc Jacobs γίνεται ο πρώτος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Louis Vuitton, υπεύθυνος για τα αξεσουάρ και τις pret-a-porter συλλογές του. “Αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι πράγματα πολυτελή μεν, αλλά και που μπορείς απλά να ρίξεις μέσα σε μια τσάντα και να ξεφύγεις από την πόλη μαζί τους. Γιατί ο Louis Vuitton έχει παράδοση στο ταξίδι”, δηλώνει λίγο μετά ο νεοϋορκέζος σχεδιαστής. Στο μεταξύ, μια από τις πιο χαρακτηριστικές δημιουργίες του έγινε ο ίδιος ο εαυτός του, τον οποίο είδαμε μέσα σε λίγες σεζόν να μεταλλάσσεται από nerd σε hunk.




1998: Σιγά-σιγά, πάμε για γκολ

Η χρονιά ξεκινά δυναμικά, με δύο νέα τεράστια κατάστημα Louis Vuitton στην Avenue des Champs-Élyseés στο Παρίσι και στην New Bond Street στο Λονδίνο. Και τα δύο καταστήματα έχει σχεδιάσει ο νεοϋορκέζος και ανατρεπτικός (τυχαίο; δεν νομίζω) Peter Marino. Το ίδιο καλοκαίρι, το Μουντιάλ φιλοξενείται στη Γαλλία και ο Marc Jacobs επιλέγει το event για να κάνει την πρώτη του πρωτότυπη κίνηση, λανσάροντας limited-edition μπάλες ποδοσφαίρου, ντυμένες με το κλασικό Monogram.




2001: The Art Connection
Ο Marc Jacobs λανσάρει ίσως την πιο διάσημη συνεργασία του Louis Vuitton με εικαστικό καλλιτέχνη και ο Stephen Sprouse ετοιμάζει το περίφημο graffiti logo του οίκου. Έμπνευση του Jacobs για την καλλιτεχνική πορεία του Vuitton, ένα παλιό μπαούλο LV το οποίο ανήκε στον Serge Gainsbourg, βαμμένο κατάμαυρο από τον ανατρεπτικό τραγουδοποιό. Η συνάντηση του Marc Jacobs και του Louis Vuitton με τον Sprouse θα επαναλαμβανόταν το 2006, με το επίσης διάσημο leopard print του καλλιτέχνη, και το 2009, με τα ζωγραφισμένα τριαντάφυλλα της συλλογής Vernis Roses – και στις δύο περιπτώσεις, μετά τον θάνατο του νεοϋορκέζου καλλιτέχνη και fashion designer που χαρακτήρισε τα 80s.





2002: Cherry Blossom Girls


Μια ακόμη art συνεργασία, αυτή τη φορά με τον ιάπωνα Takashi Murakami, ταράζει τα νερά της μόδας και τα στερεότυπα για το τι εστί μια σοβαρή και καθωσπρέπει designer bag. Στο show του οίκου Louis Vuitton για άνοιξη / καλοκαίρι, ο Jacobs παρουσιάζει δεκατρείς διαφορετικές εκδοχές του Monogram Multicolore, του κλασικού Monogram που έχει ανανεωθεί με την καρτουνίστικη πινελιά του Murakami. (Εμείς πάντως λατρέψαμε τα Cherry Blossoms πάνω στο κλασικό Monogram). Η εμπορική επιτυχία της σειράς ήταν τεράστια, αποφέροντας εκατομμύρια κέρδη στον γαλλικό οίκο. Το 2005, το Monogram Cerises με τα κατακόκκινα κερασάκια πάνω στο καφέ Monogram έγραψε το σίκουελ της συνεργασίας.

περισσότερα στη σελίδα ΙΙ

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>