Κάτι λιγότερο από 100 χρόνια πριν, όταν η Coco Chanel δημιουργούσε το Chanel Νο.5, δε θα μπορούσε να φανταστεί την τεράστια και διαχρονική επιτυχία του. 

Σήμερα, το χαρακτηριστικό μπουκαλάκι με το "χρυσαφί" περιεχόμενο, κοσμεί χιλιάδες γυναικεία μπουντουάρ ανά τον κόσμο και η μυρωδιά του είναι τόσο ιδιαίτερη που ξεχωρίζει ανάμεσα σε πολλά. Ακολουθούν 5 πράγματα που (ίσως) δεν γνώριζες για ένα από τα εμβληματικότερα αρώματα όλων των εποχών. 

1. Δημιουργήθηκε για να εκφράζει τη σύγχρονη γυναίκα

Όταν αποφάσισε να λανσάρει το πρώτο άρωμα του οίκου της, ενώ βρισκόταν με φίλους στο Monte Carlo, η Coco Chanel απευθύνθηκε στον έμπειρο αρωματοποιό Ernest Beaux. Ήθελε το άρωμα να είναι μοναδικό, αλλά και χαρακτηριστικό του στυλ και της προσωπικότητάς της. Ο στόχος της ήταν να εκφράσει τον αισθησιασμό και την πολυπλοκότητα της σύγχρονης γυναίκας. 

2. Ο αριθμός 5 δεν επιλέχθηκε τυχαία

΄Οπως φημολογείται, η Chanel διάλεξε το πέμπτο από τα αρώματα που της παρουσίασε ο Beaux και έτσι πήρε το όνομά του. Ο αριθμός αλλά και η minimal αλλά τόσο chic συσκευασία του, το κάνουν τόσο ξεχωριστό. 

5 πράγματα που δε γνώριζες για το άρωμα Chanel No 5
Το πρώτο σκίτσο που επιμελήθηκε ο γραφίστας Sem το 1921

3. Χρειάζεται ένας τόνος λουλουδιών για ποσότητα 1,5 κιλού 

Την "καρδιά" του αρώματος συνθέτουν το φυτό Υλάνγκ Υλάνγκ από τη Μαδαγασκάρη, ένα λουλούδι που φυτρώνει μόνο 3 εβδομάδες το χρόνο και γιασεμί από την πόλη Grasse- και χρειάζεται ένας τόνος από αυτά για ποσότητα 1,5 κιλού. 

4. Οι αμερικανοί στρατιώτες έκαναν ουρές για να το αγοράσουν

Όταν το Παρίσι απελευθερώθηκε στο τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, οι Αμερικανοί στρατιώτες έκαναν ουρές για να αγοράσουν το άρωμα ως δώρο στις γυναίκες τους. 

5. Η πρώτη διαφήμισή του ήταν η ακριβότερη όλων των εποχών

Το 1969, ο Richard Avedon σκηνοθέτησε την πρώτη διαφήμιση του Chanel No. 5 στη Νέα Υόρκη. Παρ' όλο που διαρκούσε μόλις δευτερόλεπτα, ήταν η ακριβότερη διαφήμιση εκείνης της εποχής.