top article

Την πρωτογνωρίσαμε μέσα από το modeling, στο οποίο ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία, και μέσα από τις θεαματικές της συνεργασίες με top φωτογράφους του χώρου, όπως ο Mario Sorrenti, ο Nick Knight και ο πολυσχιδής μετρ Karl Lagerfeld. Έχει φωτογραφηθεί για τα καλύτερα περιοδικά μόδας του κόσμου κι έχει πρωταγωνιστήσει στις πιο εμβληματικές διαφημιστικές καμπάνιες οίκων όπως οι Chanel, Roberto Cavalli, Diane Von Furstenberg και Giorgio Armani.
Συνέχισε κάνοντας καριέρα στον κινηματογράφο με συμμετοχές στις ταινίες Bus Palladium του Κρίστοφερ Τομσόν, Ο Έρωτας Κρατάει Τρία Χρόνια του Φρεντερίκ Μπεγκμπεντέ και Τα Παλιόπαιδα του Αντονί Μαρσιανό, για να καταλήξει, σήμερα, στην πατρίδα του πατέρα της, στην Αίγυπτο, και να αφιερωθεί σε έναν νέο σκοπό. Στο Foundation Elisa Sednaoui, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ίδρυσε για να συμβάλλει στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών μέσα από εξωσχολικά μουσικά και δημιουργικά εργαστήρια.

Η εξωτικά όμορφη Ελίζα, που πήρε το όνομά της από το ομώνυμο τραγούδι του Σερζ Γκενσμπούργκ, είναι μισή Ιταλίδα από την πλευρά της μητέρας της και μισή Αιγύπτια από τον πατέρα της. Κουβαλάει ένα πλούσιο, κοσμοπολίτικο background όχι μόνο λόγω καταγωγής, αλλά και επειδή μεγάλωσε μεταξύ Αιγύπτου, Ιταλίας και Γαλλίας, ενώ μιλάει άπταιστα αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά κι αραβικά. Σήμερα έχει επιλέξει να ζει στο Λονδίνο. Είναι φρέσκια στον ρόλο της μητέρας και της συζύγου: τον Μάιο παντρεύτηκε τον Βραζιλιάνο Άλεξ Ντελάλ, αδελφό των fashion icons Αλίς και Σαρλότ Ντελάλ (μούσες του οίκου Chanel) και πρώην σύντροφος της Σαρλότ Κασιράγκι, ενώ ο γιος τους Τζακ είναι μόλις ενός έτους. Και
παρόλο που είναι μοναχοπαίδι, έχει μάθει να μοιράζεται. Να μοιράζεται τον ενθουσιασμό της, την αγάπη της για τη ζωή, και το πάθος της για όλα όσα την προκαλούν και τη γοητεύουν.

Το σινεμά

«Μόλις τελειώσαμε τα γυρίσματα του Soap Opera στα στούντιο της Τσινετσιτά, ένα μιούζικαλ του Αλεσάντρο Τζενοβέζι, που θα τον χαρακτήριζα ως τον Ιταλό Γουές Άντερσον. Ο χαρακτήρας μου είναι ο πιο δραματικός της ταινίας, παίζω τον ρόλο μιας νεαρής γυναίκας της οποίας ο αρραβωνιαστικός αυτοκτονεί.
Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι η ιδανική πελάτισσα για τον ατζέντη μου, δεν είμαι από αυτούς που ξυπνούν κάθε πρωί με τον επόμενο ρόλο στο μυαλό τους. Ό,τι έχω κάνει, το έχω κάνει κυρίως για την εμπειρία, κι οι επιλογές μου χαρακτηρίζουν την πορεία μου, όπως το ότι στα 18 μου αποφάσισα να αντικαταστήσω την Άζια Αρτζέντο στην ταινία Indigene d'Eurasie του Λιθουανού Sharunas Bartas. Το επάγγελμα του ηθοποιού είναι υπερτιμημένο, κι αν πεις σε κάποιον που δεν είναι στον χώρο ότι αρνήθηκες πρόταση, δύσκολα θα σε καταλάβει. Για μένα, όμως, τα πάντα είναι θέμα ισορροπίας. Γι' αυτό πρέπει πρώτα να τελειώσω το ντοκιμαντέρ μου, και μετά θα σκεφτώ να ξαναπαίξω σε ταινία”.

Το ντοκιμαντέρ

«Βρίσκομαι για πρώτη φορά πίσω από την κάμερα, είναι πολύ καινούργιο για μένα όλο αυτό, γι’ αυτό και δεν το κάνω μόνη μου. Είμαστε μαζί με την παιδική μου φίλη Μαρτίνα Ζιλί, αφού μαζί οραματιστήκαμε αυτή τη δουλειά, τις συνεντεύξεις, την εικόνα, τον ήχο.
Πρόκειται, λοιπόν, για μια ταινία 52 λεπτών που “γεννήθηκε” με αφορμή την αραβική επανάσταση και πήρε τον ειρωνικό τίτλο Kullu Tamam που σημαίνει “όλα καλά”. Είναι μια ερωτική επιστολή για την εφηβεία, μια μαρτυρία της κρίσης ταυτότητας που βιώνουν σήμερα οι νέοι στην Αίγυπτο, διχασμένοι ανάμεσα στις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις και την πολιτιστική τους κληρονομιά. Προσπαθούμε να καταλάβουμε την εξέλιξή τους μέσα από την επιρροή των media και του ίντερνετ, και να δώσουμε στις γυναίκες της επαρχίας την ευκαιρία να μιλήσουν για θέματα που τις προβληματίζουν, όπως είναι οι “αναγκαστικοί γάμοι”. Και δεν είναι εύκολο, διότι στην Αίγυπτο ο κόσμος δεν εμπιστεύεται την κάμερα. Νομίζουν ότι θέλεις να τους εκμεταλλευτείς. Μόνο αφού είδαν ότι σταθήκαμε δίπλα τους και τις στηρίξαμε, συνεργάστηκαν μαζί μας. Κι εμείς νιώσαμε τεράστια ικανοποίηση βλέποντας ότι τις βοηθήσαμε να ακουστεί η φωνή τους”.

Η μητρότητα

«Στους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης, πέρα από το σοκ των αλλαγών στο σώμα μου, έπρεπε ξαφνικά να σταματήσω να κάνω ό,τι έκανα. Κι εγώ ήμουν συνηθισμένη να δουλεύω ασταμάτητα, να ταξιδεύω, να ξενυχτάω... Μετά τους τρεις μήνες, ένιωσα μια απίστευτη ενέργεια κι ήταν τότε που ξεκινήσαμε τα γυρίσματα του ντοκιμαντέρ, όπου έπρεπε να κρύβω την κοιλιά μου, διότι εμφανιζόμουν κι εγώ. Τους υπόλοιπους μήνες και μέχρι τη γέννηση του γιού μου βίωσα μια πρωτόγνωρη δημιουργική εμπειρία. Υποσυνείδητα, ευχόμουν να μπορούσε να μεγαλώσει σε έναν καλύτερο κόσμο και προσπαθούσα να κάνω ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να συμβάλλω έμπρακτα σε αυτό. Τώρα, τον παίρνω παντού μαζί μου, γιατί πολύ απλά δεν μπορώ να διανοηθώ να μείνω μακριά του. Έχει ήδη ζήσει έξι μήνες στην Ιταλία, όπου κάναμε κάποια γυρίσματα και πέντε ημέρες στη Νέα Υόρκη όπου έγινε το μοντάζ».

Elisa Sednaoui: H σειρήνα
Συνέχεια στη σελίδα 2

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>