top article

Με το “μικρόβιο” της επχειρηματικότητας στο DNA της, η κόρη του Γιώργου και της Χριστιάννας Γουλανδρή κι εγγονή της Μαριάννας και του Βαρδή Βαρδινογιάννη, έχει χαράξει τη δική της πορεία γράφοντας μια δροσερή, κομψή κι απόλυτα θηλυκή ιστορία μόδας, που λέγεται Marianna G. Το προσωπικό της label με μαγιό και beachwear, που λάνσαρε το 2013 στο Λονδίνο, έχει ήδη κατακτήσει την καλοκαιρινή γκαρνταρόμπα των πιο καλοντυμ ένων celebrities και fashionistas. Για τη Μαριάννα, η μόδα είναι μια μορφή τέχνης κι εκείνη θυμάται από πολύ μικρή να νιώθει πιο κοντά στην τέχνη παρά στα... μαθηματικά, όπως θα ήθελαν οι γονείς της. Μετά το σχολείο, λοιπόν, ακολούθησε το όνειρό της σπουδάζοντας μόδα στο Istituto Marangoni και το The London College, ενώ στη συνέχεια αποφάσισε να εστιάσει στον σχεδιασμό μαγιό, αφού συνειδητοποίησε ότι πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα και σχετικά παρθένα αγορά, μια αγορά όπου υπήρχε ακόμη αρκετός χώρος για τη δική της “φωνή”. Η Marianna που αγαπάει το καλοκαίρι, το ελληνικό καλοκαίρι, έχει τόσα μαγιό στην γκαρνταρόμπα της που έχει “χάσει το μέτρημα”, ενώ στο δίλημμα μπικίνι ή ολόσωμο απαντάει χωρίς δεύτερη σκέψη “ολόσωμο”.

Πριν ξεκινήσει τις φετινές, καλοκαιρινές διακοπές της στην Ελλάδα, έκανε ένα ταξίδι-αστραπή στην Αθήνα για να παρουσιάσει την συλλογή Marianna G Καλοκαίρι 2014. Σε ένα εντυπωσιακό fashion show, που πραγματοποιήθηκε στο μαγευτικό location του εστιατορίου Matsuhisa στον Αστέρα και στο πλαίσιο ενός φιλανθρωπικού lunch για την ενίσχυση του σημαντικού έργου του συλλόγου “Ελπίδα” όπου προεδρεύει η γιαγιά της, Μαριάννα Βαρδινογιάννη.

Δώσαμε ραντεβού την επομένη μέρα στο ξενοδοχείο Semiramis, στο Κεφαλάρι, για να την φωτογραφήσουμε αποκλειστικά για τη Madame Figaro και να μας μιλήσει για τη μόδα, το στυλ και, φυσικά, για τη φετινή της συλλογή. “Πιο θηλυκή και γήινη από την πολύχρωμη και girly προηγούμενη” η νέα κολεξιόν έχει για άλλη μια φορά αναφορές στην αρχαιοπρεπή αισθητική και στο ελληνικό τοπίο σε συνδυασμό, όμως, με κάποιες έθνικ επιρροές στα prints, στις αποχρώσεις και σε μερικά νέα κομμάτια όπως τα καφτάνια, που αποπνέουν τον εξωτισμό της Μέσης Ανατολής. Με δύο συλλογές στο ενεργητικό της, η δημιουργός ομολογεί ότι έχει ωριμάσει, έχει μάθει ότι “η δημιουργικότητα δεν είναι μόνο ωραίες σκόρπιες ιδέες, πρέπει να μπορείς να τις βάλεις σε μια σειρά και να διηγηθείς μια συγκεκριμένη ιστορία με concept και συνέχεια. Επίσης, πρέπει να ασχοληθείς εξίσου σοβαρά με λιγότερο fun κομμάτια της δουλειάς όπως είναι το εμπορικό, η παραγωγή, η επικοινωνία”.
Σήμερα, είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει το όνειρό της, να εξελίξει το Marianna G σε ένα lifestyle brand “όπου θα μπορείς να ψωνίσεις όλα τα απαραίτητα του καλοκαιριού - πετσέτες, γυαλιά, καπέλα – κι όχι μόνο για σένα, αλλά και για τον άντρα σου και το παιδί σου” έχοντας ήδη ξεκινήσει να δουλεύει beach bags, σαρόνγκ και κοσμήματα που θα δούμε το επόμενο καλοκαίρι.

 M όπως Marianna G
Συνέχεια στη σελίδα 2

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>