top article

Η μουσική δεν ήρθε ούτε τυχαία ούτε τυχοδιωκτικά στη ζωή της Κρυσταλλίας, αλλά φυσικά και αβίαστα, όπως έρχονται όλα τα πράγματα για τα οποία είμαστε «προσχεδιασμένοι». Η Κρυσταλλία γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Πειραιά. Σε ηλικία 5 χρονών, η αγαπημένη της γιαγιά, λάτρης και η ίδια της μουσικής, την πήρε από το χέρι και την πήγε να μάθει πιάνο. Το τραγούδι ήρθε λίγο αργότερα στη ζωή της, στα 13 της, όταν συμμετείχε σε σχολικά γκρουπάκια παίζοντας διάφορα μουσικά όργανα και κάνοντας πειράματα με ένα ευρύ ρεπερτόριο, από heavy metal μέχρι Μάνο Χατζιδάκη. Θυμάται τον εαυτό της στην εφηβεία ως ένα ατίθασο και γεμάτο ενέργεια αγοροκόριτσο που έπαιζε μπάσκετ και βόλεϊ, ενώ και μέχρι το τέλος του λυκείου ντρεπόταν υπερβολικά να προβάλλει οποιαδήποτε πτυχή της θηλυκότητάς της. Τελειώνοντας το σχολείο συμμετέχει σε ένα γυναικείο ροκ συγκρότημα, αρχικά παίζοντας μπάσο και στη συνέχεια ως τραγουδίστρια. Και τότε ήταν η στιγμή που αποφάσισε να δει τη μουσική, και κυρίως το τραγούδι, λίγο πιο σοβαρά. Ξεκίνησε μαθήματα φωνητικής με τη Σοφία Βόσσου, ενώ ακολούθησαν και κάποιες κοινές εμφανίσεις τους σε μικρές μουσικές σκηνές. Είναι η ίδια εποχή που ανακοινώνεται το ανορθόδοξο σχήμα Μαρινέλλα-Ρέμος στον Αθηνών Αρένα και η Κρυσταλλία αποφασίζει να λάβει μέρος στην οντισιόν μαζί με 500 ακόμα υποψηφίους (μεταξύ των οποίων και γνωστά ονόματα από talent shows της εποχής) και παρά τις αμφιβολίες της, τελικά την επιλέγουν.   

MF Συνάντηση: Κρυστάλλια

Η συνέχεια είναι λίγο πολύ γνωστή. Με τον dj Βασίλη Κουμεντάκο και τον Δημήτρη Ίσσαρη δημιουργούν τους Otherview, ένα pop-dance συγκρότημα που μεταπηδούσε με άνεση από τον αγγλικό στον ελληνικό στίχο μπερδεύοντας συχνά το κοινό για το αν πρόκειται για ελληνικό ή ξένο γκρουπ. Η τότε κοκκινομάλλα Κρυσταλλία κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με την εμφάνιση και τη φωνή της, ενώ τα τραγούδια των Otherview (La Luna, Κάνε με, Runaway, Ι am the One) σκαρφαλώνουν με ευκολία στις πρώτες θέσεις των ελληνικών ραδιοφώνων. Και έτσι φτάνουμε στο πρόσφατο παρελθόν: η Κρυσταλλία αποχωρεί από τους Otherview με στόχο τη σόλο καριέρα και γίνεται γνωστή σε όλη την Ελλάδα μέσα από το τηλεοπτικό σόου του ANT1 Your Face Sounds Familiar. 

Πώς ήταν η εμπειρία σου στο YFSF, που υποδύθηκες τόσες διαφορετικές προσωπικότητες του τραγουδιού;
Θεωρώ ότι ήταν μια πολύτιμη εμπειρία από πολλές απόψεις. Νιώθω πως ήταν το κατάλληλο πράγμα στην κατάλληλη στιγμή, αφού συνέπεσε με την περίοδο που είχα πάρει σημαντικές αποφάσεις για την πορεία μου στο τραγούδι. Είχα μόλις φύγει από τους Otherview και ήθελα να αλλάξω ρεπερτόριο. Μέσα από αυτή την εμπειρία ένιωσα πιο σίγουρη για τις αποφάσεις μου, αφού είδα ότι τόσο ο κόσμος που παρακολουθούσε το σόου όσο και η κριτική επιτροπή με επιδοκίμαζαν όταν έκανα τραγουδιστές ή τραγουδίστριες εκτός pop- dance ρεπερτορίου.

Η αλήθεια είναι ότι οι πιο αδύναμες εμφανίσεις σου στο σόου ήταν όταν έκανες pop τραγουδίστριες.
Την πρώτη-πρώτη εμφάνιση μου στο σόου ως J. Lo δεν τη βάζω καν μέσα, γιατί ήταν σκέτη καταστροφή. Σκέψου ότι ήμουν η πρώτη εμφάνιση στην πρεμιέρα ενός σόου που δεν είχε ξαναπαιχτεί ποτέ στην ελληνική τηλεόραση. Βγαίνοντας παραπάτησα στα σκαλιά, δεν είχα ήχο ώστε να ακούω τη φωνή μου, και γενικά νόμιζα πως θα εκραγώ από το άγχος. Η αλήθεια είναι πως η pop μουσική απαιτεί τελείως άλλη τεχνική κάλυψη για να τραγουδήσεις live. Θέλει πολλά φωνητικά, κάποια εφέ, καθώς και πολλές πρόβες στην κίνηση και στον ήχο, κάτι που εμείς δεν είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε, γιατί αφενός είναι πολλά τα άτομα που συμμετείχαν και αφετέρου, ήταν περιορισμένα τα χρονικά περιθώρια. Όταν όμως έκανα την Ελένη Βιτάλη, τη Χαρούλα Αλεξίου, τη Δήμητρα Γαλάνη ή ακόμα και τον Αντρέα Μποτσέλι ήμουν μόνο εγώ και η φωνή μου, οπότε μπορούσα να διαχειριστώ πολύ καλύτερα τις απαιτήσεις.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>