top article
Η ιστορική αλυσίδα μπαίνει στη digital εποχή επιφυλλάσοντας μία εντυπωσιακή έκπληξη για τους φίλους της επισκέπτες του εμπορικού Golden Hall στο Μαρούσι. Τα καταστήματα Καλογήρου έφεραν στην Ελλάδα την πρώτη interactive βιτρίνα, στην γυναικεία βιτρίνα τους και κάλεσαν, το βράδυ της Τρίτης, 15 Δεκεμβρίου, τους φίλους τους από τον εγχώριο Τύπο, για να την παρουσιάσουν.

Χρησιμοποιώντας τις κάμερες βάθους Microsoft Kinect, η κίνηση του window shopper εντοπίζεται, και τα εκτεθειμένα παπούτσια εμφανίζονται φορεμένα πάνω του, ενώ εκείνος περπατάει μπροστά απο τη βιτρίνα. Ακόμα, ο επισκέπτης μπορεί να ψηφίσει το αγαπημένο του ζευγάρι παπούτσια, υψώνοντας απλά τα χέρια του.

Στο event οι καλεσμένοι, που εκπροσωπούν τους χώρους της μόδας, της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων πήραν μέρος στη διαδραστική διαδικασία και ψήφισαν τα δικά τους αγαπημένα υποδήματα.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>